{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nettobiler.dk - Erfaring ?
  • #1   15. maj 2017 Jeg tror at kvaliteten er lidt bedre end hos www.aldibiler.dk smiley smiley

• #2   15. maj 2017 www.aldi-hverenkronetæller.dk er billigere smiley

• #3   15. maj 2017 10 anmeldelser på trustpilot...

• #4   15. maj 2017 Trustpilot er ikke det sted jeg stoler mest på, har dog læst derinde men vil hellere høre konkrete erfaringer herinde fra man kan spørge ind til.

• #6   15. maj 2017 nettobiler er et ganske så udmærket sted at handle bil og deres biler er faktisk i høj kvalitet og navnet nettobiler har ikke meget med deres biler at gøre, for de er nu ikke specielt billige. nettobiler var i starten lidt en underafdeling af sand jensen biler i silkeborg og de biler som blev solgt ved netto biler var dem som ikke var eksklusive nok til sand jensen og sidenhen er nettobiler så blevet helt for sig selv og har idag en vældig fin forretning. jeg har endnu ikke hørt noget grumt om det firma

• #7   15. maj 2017 Super, præcis den slags info der er rart at hører omkring. Vil sige deres priser matcher markedet meget godt, men specielt på bla anhængertræk og lign udstyr har de givet os skarpe priser.

• #8   15. maj 2017 Var hos dem for en uge siden for at se på en Mercedes. Syntes det virkede som et udemærket sted at handle

Min far handlede bil hos dem for en del år siden. Den åd så olie pumpen og dermed også turbo.
    Der var ingen problem med garentien som jeg huskede det..... men det burde der jo hellere ikke smiley

• #9   16. maj 2017 Mange tak for info, det var dejligt at hører.

• Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #10   21. aug 2019 Tigger
    Hvad er det for en gang vrøvl.
    Han har da bare lejet sig ind ved sand jensen.
    Han er da så selvstændig som man kan være

• #11   21. aug 2019 #10, ja engang havde han lejet sig ind hos sandjensen, men for 2-3 år siden flyttede han sin virksomhed til hårup udenfor silkeborg, han rykkede ind i den gamle fiat forhandlers bygninger derude og har sidenhen udvidet bygningen.

men jeg ved med 100% sikkerhed at i starten for hvad 20år siden havde han ihvertfald et kæmpe samarbejde med sandjensen og de biler som ikke var eksklusive nok til sandjensen blev solgt igennem netto biler.

købte selv bil ved netto biler for 15-16 år siden og sjovt nok sad sælgeren inde i sand jensens salgslokale ,

• Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #12   3. nov 2019 Og har været i familie med ham så kender også til hvordan det forgik

Kommentér på:
Nettobiler.dk - Erfaring ?

Annonce