{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Barum Brauvis 3HM - Vurdering. {{forumTopicSubject}}

Jeg får leveret nye alufælge om kort tid, derfor har gjort overvejelser over for hvilke dæk der skal på. Det vigtigste er, at de ikke er dyre, men ej heller er elendige.
Derfor har jeg fået kig på et sæt Barum Bravuris 3HM
225/40 R18. Er der nogen som kender til denne specifikke model af deres dæk?
Er det noget man skal holde sig fra, eller er det bare go for it? smiley

Link: http://bit.ly/2qE0OAh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barum Brauvis 3HM - Vurdering.
  • #1   21. maj 2017 Jeg har dem monteret på min Ds3 205-45-17.

Og synes de står rigtig godt fast, og i regnvejr med 1xx km/t så står de også fint fast.

Ved blandt andet Hessel tilbyder dem på deres Mercedes modeller, så tænker hvis en Mercedes kan køre på dem, kan min også smiley

• #2   21. maj 2017 @Thomas F - Det lyder meget godt. Det var især vådt vejr jeg var bekymret for. smiley

• #3   21. maj 2017 Plus det vidst er Continental der står bag dem.

• #5   21. maj 2017 Havde nok også valgt et mærke dæk og så sparet lidt på fælgene, hvis man ikke har råd til begge dele

• #6   21. maj 2017 Nu skal man jo ikke købe alene pga. Mærke.

Hvis Continental står bag Barum, og Hessel også bruger disse dæk, så må de jo være gode, da man tænker et selskab der sælger Mercedes ikke sender kunder ud på lorte dæk smiley

• #7   21. maj 2017 Kasper det har intet med hvad man har råd til. Jeg har bare ikke LYST til at bruge flere penge på mærke dæk. Jeg har selv haft Michelin PS på nogle andre fælge førhen, og de var fine. Men jeg kører mest by, derfor er der penge at spare. smiley

Tænker Thomas har ret. Man smider ikke dårlige dæk på en Mercedes smiley

• #8   21. maj 2017 Har dem på min Ceed, er fuldt ud tilfreds!

• #10   21. maj 2017 Barum er ganske så udmærkede dæk og så er de lavet her i europa, ikke noget kinagøgl der, mener de bliver lavet i tjekkiet. et andet ganske godt dæk og et dæk hvor man får ret meget for sine penge er hankook dæk , de er satme goe og mit foretrukne dæk, men ok jeg har så osse kun en helt alm standard familie øse hvor de dæk er monteret.

• #11   21. maj 2017 Har hørt Landsail og skulle være ok budget dæk. Måske værd at kigge på hvis det skal være den billigere ende.

• #12   22. maj 2017 køre selv barum. Kan ikke klage over dem. gode dæk der står godt fast, og larmer ikke

• #13   22. maj 2017 Hvordan med km i de Barum dæk? Bliver de slidt lige så hurtigt som Conti? smiley

• #14   22. maj 2017 Altså jeg var så uheldig at punktere og ødelægge det dæk 3 dage efter jeg har fået mine på. det eneste jeg kunne skaffe var conti dæk. Så der sidder 1 conti og 1 barum i for. og der er ingen tvivl om at conti bliver slidt hurtigst

• #15   22. maj 2017 Godt spørgsmål Henrik, glæder jeg mig også til at se smiley
    Har kørt en 1500 på dem, og har stadig lidt af det der originale maling på dækkene nogle steder smiley

Og de står til at være ret støjende 72db og E mærket økonomisk, rullemodstand antager jeg.

Men jeg er nu ikke blevet generet af støjen, da jeg ikke har lagt mærke til det.

Og jeg kører ca 18-20 km/L ved 130-140km/t på 205-45-17 med Dotz Kendo.

Landevej med 88 er jeg på 30-35 km/L, så indtil videre er jeg positiv.

DS3 - 1.6 HDI.

Kommentér på:
Barum Brauvis 3HM - Vurdering.

Annonce