{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste bilkøb til under 300.000kr
  • #1   22. maj 2017 Jeg tror desværre ikke du finder meget sportslig premium cabriolet til under 300000 med mindre vi snakker biler som er 7-8+ år.

    Hvis det absolut ikke behøver at være en cabriolet - men stadig skal være de små klasser, så er en 135i da virkelig værd at gå efter. Det er en voldsom bil, med 306 HK - sindssygt moment og en vægt på under 1500. De kan fiindes ned til 250000 Kr, men for ca. 300000 for du en med lav KM og i god stand.

    Jeg syntes ikke de små biler er pæne som cabriolet´s - så jeg er lidt farvet smiley


  • #2   22. maj 2017 Jeg ville helt klart gå efter en coupe, fremfor en cabriolet. De er typisk billigere, kører bedre og så er der ikke de ulemper der ofte følger med en cabriolet (primært soft tops).

    BMW 135i er et godt bud, jeg synes at coupe udgaven er fed, men synes også at hatchback modellen er grim. Gå udenom 28i motoren, jeg havde den i min Z4 og det er absolut ikke en af de fedeste motorer BMW har lavet.

    Mht. Audi synes jeg ikke der er meget sportsligt over A-modellerne. Der synes jeg at man skal op i minimum S-modellerne, og helst RS, før de begynder at blive sjove - og så bliver de hurtigt gamle/har kørt mange km til 300K. Men selv med A-modellerne får man dog en oplevelse af at køre en premium bil.

    Mercedes kender jeg meget lidt til.


  • #3   22. maj 2017 A4 Cab. Flot bil inde og uden. Og fås fra 100.000kr.

    Ellers så er Mercedes W124 serien klart en bil du bør gå efter eller en 129'er. Så har du en rigtig bil der gør dig glad i låget på alle punkter.




  • Per h
    Per h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 140
    #4   22. maj 2017 Kan godt se at 135i er ret sporty!
    Men tror egenligt hellere jeg vil have premium end sporty smiley noget folk drejer hovedet efter agtigt. (Som virker dyrt)


  • #5   22. maj 2017 Hvis du skal have noget folk drejer hovedet efter, og det max. må koste 280K, så skal det vel nærmest være en klassiker, eller mere sjældne biler. Der er vel ikke mange nyere luksusbiler i den prisklasse, som får folk til at dreje hovedet.

    Et bud kunne evt. være en gammel Porsche Boxster. En Porsche er jo en bil mange drømmer om, og selvom Boxster ikke altid får den kredit den fortjener (de er rigtigt sjove og velkørende), så er det jo stadig en Porsche. Her er et bud: http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/porsche/boxster-s/32-tiptr-2d/2956463


  • #6   22. maj 2017 Noget som virker dyrt er ikke A3, A-klasse og 1-serie i hvert fald..

  • Per h
    Per h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 140
    #7   22. maj 2017 Har selv kigget på en Boxster men frygter lidt at den, med den alder koster en hel del at vedligeholde.

    For folk der kører i mikrobiler (som de fleste) er en BMW eller en Mercer altid noget særligt!


  • #8   22. maj 2017 BMW 1-serie, Audi 3´ere og Mercedes A-Klasse kan jeg i hvert fald ikke se noget særligt ved. Det første jeg tænker når jeg ser sådan en er, hvilket firma de arbejder for der har leaset en flåde af "wannabee-luksusbiler".

    Folk der kører i mikrobiler, har efter min opfattelse, generelt ikke noget specielt øje til biler. Det er transport fra a til b til bedste pris. smiley


  • Per h
    Per h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 140
    #9   23. maj 2017 True true smiley
    MEN uanset hvad er der vel mere prestige i at have en audi/bmw/mercedes nøgle fremfor en peugeot?


  • #10   23. maj 2017 Ikke for mig nødvendigvis - selvom jeg aldrig har haft andet end BMW og Mercedes. Jeg går mere op i performance og brug..



  • #11   23. maj 2017 Jeg går også mere op i performance og køreegenskaber end udseende. Jeg har aldrig brugt så meget som en krone på styling.

    Selvfølgelig betyder mærkets generelle image noget for mig, men det er ikke meget.


  • Tomas L
    Tomas L Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 49
    #12   23. maj 2017 køb feks en Volvo V70 T6.
    Lidt speciel , lidt hurtig og praktisk - luksus

    eller en Mustang


  • Per h
    Per h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 140
    #13   26. maj 2017 Tomas - det er der nok ikke råd til smiley
    SÅ SKAL DE VÆRE GAMLE smiley


Kommentér på:
Bedste bilkøb til under 300.000kr

Annonce