{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mitsubishi Colt rerseve dele?
  • #1   4. sep 2006 De er ihvertflald ikke billige.. en luftmassemåler til den koster 6500kr.. hvor den f.eks til audi A3 koster 500kr i ombytter.

Så den ligger ikke i den billige ende

• #2   4. sep 2006 Men den er tilgengæld biliig kan jeg se.. god pris og meget få km

• #3   4. sep 2006 næ dele kost íkke så meget i gend er glad for min japaner luftmassemåler gå aldri styker min 15år gamel den køre so en drøm

• #4   4. sep 2006 Klaus B: Det er fordi de ofte går i stykker på VW/Audi, på en Mitsubishi holder den (med undtagelser self..) hele bilens levetid.

Men nej, sådan en Colt er generelt ikke ret dyr i dele. Ting som bremser, kobling, dvs. generelle sliddele koster det samme som alle andre biler. Men bare tag sådan noget som bærearme, de går sjældent. Jeg har en 1,6ér fra ´93, og de er originale, og bilen har lige rundet 200tkm.

Det eneste der er galt med den bil, er farven og manglen på en hækspoiler smiley

• Ronni M
    Ronni M Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 163
    #5   4. sep 2006 okay, har bare hørt at dele til Mitsubishi var dyre. men tak for alle svarne, så kan jeg godt anskaffe mig sånden en smiley

Jannik C: skal aldrig ha spoile på min bil smiley

• #6   4. sep 2006 Delene ligger heller ik i den billige ende, jeg har haft 6 nyere biler, inkl en colt fra 98 samme model som den du linker til, og det har været en af de dyreste i dele..
    LLM gik på min og fik en ved en hugger til 1500kr.
    LLM på en audi holder også, det er bare fordi folk med knallert hjerne ik kan forstå de ikke skal sætte en K&N eller green filter i deres Vw/Audi/seat. man kan se utallige eksempler herinde

Kommentér på:
Mitsubishi Colt rerseve dele?

Annonce