{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Argh Foto fælde {{forumTopicSubject}}

Baah så blev det sq endelig min tur til at blive fotograferet smiley Men ok, sq min egen skyld smiley

Jeg tror nok jeg kørte omkring 95, eller sådan ca ihvertifald. Hvor meget blive bøden på. jeg måtte køre 80 smiley Og hvor lang tid kan jeg forvente der går før det skide brev dumper ind af brevsprækken :0) Fanme alligevel træls det skidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Argh Foto fælde
  • #1   27. maj 2004 Jeg mener at der kommer til at koste 1000,-

• #2   27. maj 2004 Det er surt..
    I Odense området kommer bøden allerede efter et par dage. Men det kommer vel an på amtets resourcer ;-?
    Her er en fin lille oversigt over bødestørrelser:
    http://www.politi.dk/p37/informa/boedetakster.htm

Mvh Ricky

• #4   27. maj 2004 Hmmm er der ikke noget med når man er under uddanelse kan man smutte ned med bøden og få den "rabat" eller hvad man nu skal sige?

Og jeg mener at der går et par uger her i viborg amt, så jeg har lige tid til at skaffe lidt penge smiley

• #5   27. maj 2004 Andres S.

Da jeg havde Yamaha 4 gears knallert dengang i 80´erne, blev jeg taget med tunsæt, boret sideplade og babe på bagsædet. Var under udd. dengang og "fik" derfor bøden til ½ pris.

Tror stadig den gælder.

• #6   27. maj 2004 Jesper L.

Men jeg nemlig også jeg har hørt.... Men min første bøde nogensinde. smiley Men så har jeg også prøvet det.
    Hov fik lige afvide at bøden skal være på 500 eller derover, og man skal ha gyldigt bevis på at man er unde uddanelse, så kan man få taget 40% af sin bøde. smiley Så er det heldigvis ikke så galt, så kan jeg vist godt få skrabet penge sammen til det.

Men tak for hjælpen gutter smiley

Mvh Anders

• #7   27. maj 2004 Der er absolut ingen rabat fordi du er under uddannelse.

Derimod er der rabat hvis du er under 18, eller hvis du tjener under 115.000 om året.

• #8   27. maj 2004 Du får da fjernet 50% af bøden, dog er der den undtagelse at den mindste bøde der kan gives er 300 kr. Dvs. får du en bøde på 500 kr, skal du af med 300.

Sådan er reglerne i hvertfald i Ringsted politikreds, og jeg tvivler på at de har et special tilbud.

• Anders N
    Anders N Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 18
    #9   27. maj 2004 p W

måske du får rabat hvis du er under 18 - men mon ikke bøden er tilsvarende størrere hvis du bliver grebet som fører af en bil og er under 18?! smiley

• #10   27. maj 2004 Bøden plejer at blive nedsat hvis man har en indtægt på under 120.000 kr om året! Og mener den også bliver nedsat hvis man er under udd. eller under 18... Så var det dengang jeg blev snuppet!

• #11   27. maj 2004 Min bøde kom ca. 2 mdr efter. Men de kunne godt gøre kvaliteten bedre, så man kan sætte det i glas og ramme..

• #12   27. maj 2004 Det er altså ikke noget der hedder under uddannelses rabat, hvis i mener der er så find lige noget der beviser det.

Du kan jo også bare tage en årsopgørelse, fra sidste år, med.

• #13   5. jun 2004 ok, det skal jeg huske

Kommentér på:
Argh Foto fælde

Annonce