{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 2 TD vs D
  • #2   29. maj 2017 Benjamin C

Det er jeg skam godt klar over. Men hvordan iforhold til diesel forbrug på de 2 motorer. Og skal man være opmærksom på noget når man er ude og kigge på dem. smiley

• #3   29. maj 2017 jeg har haft både 1.6td og 1.6d og gtd forskellen er at 1.6td har turbo og er det 1.6 gtd har den turbo intercooler og 1.6d er ingen turbo jeg kørte mellem 17 og 20 ca i 1.6td /gtder og 1.6d hade jeg uden problemer oppe på 22 literen men den er også noget sløv tilforhold dem med turbo men den er bedre da du aldrig vil komme til at døje med turbo fejl og det så vis man kan holde ud den ikke er særlig kvik ville jeg tage en uden turbo

• #5   29. maj 2017 men som #4 skriver rust kan være et problem så tjek bag i ved reservehjul kassen og bagpladen ved baglygterne for rust og bagvanger under bilen det der de plejer at ruste først vis det er og tjek forbroen da de ruster for et godt ord har skiftet mange af dem på de golf2er og når du har kørt en god lang tur så tjek at motoren ikke er utæt for olie og tjek der ikke er højt tryk i kølervandet men pas på du ikke får det kogen vand i hovede når du tjekker det men er der for meget tryk i beholderen så toppakningen evt ved at gå har set og lavet det en del men mest på td og gtder ellers er det en rigtig god bil har haft mange af dem i alle type motore de har og tjek til sidst alt lys virker og blæser og indvendig lys da der tit er mange der har lavet deres version af deres måde at lave ledning net på og det ikke altid godt og vis de har plastik skærmkanter på så tjek at skærm kanten ikke er rustet væk bag ved plastik kanten det samme med panelet så har du lidt at tjekke ud men fordele alle stumper til bremser plus meget andet koster ikke en skid til sådan en golf 2er så er den rustfri og køre godt er den rigtig billig at holde kørens

• #6   29. maj 2017 Jeg er meget glad for min 1,6D og den køre bare. Jeg skifter olie og filter for hver7500 km sådan som der står fra fabrikken.

• #7   30. maj 2017 Ved i hvor stor forskellen på vægtafgiften er på en gulplade g2 td og en hvid plade.

• #8   30. maj 2017 nu det nogen år siden sidst jeg hade en golf2 men på gule gav jeg ca 3000kr og på hvide 5000 men det vel stegen lidt nu

Kommentér på:
Golf 2 TD vs D

Annonce