{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel insignia
  • #1   29. maj 2017 Har selv en insignia dog en benzin 1.6T
    Sørg for gearkassen har fået skiftet lejer
    Det er en svaghed på den model (koster ca.10-12.000 at få renoveret den)
    Jeg ville gå efter en cosmo model med lidt mere udstyr..
    Udover det er det en rigtig god bil der for mit vedkommen ikke har været dyr i drift/rep
    Trods den har kørt 230
    Mvh
    Bjørn


  • #2   29. maj 2017 det eneste den bil her mangler er auto åben i bagage rummet for at det er en cosmo smiley og læder stue Self.
    Men tak for tippet.
    Du mener ikke km er det problem så :)?


  • #3   29. maj 2017 Hvis servicebogen er udfyldt, så ville jeg ikke være nervøs for kilometertallet. En bil med 300.000 km på tælleren kan være et væsentligt bedre køb end en tilsvarende med 150.000 km på tælleren, hvis den er passet efter foreskrifterne.

  • #4   29. maj 2017 Jeg ville ikke være bange for km.
    Sørg for at passe den med service og brug en god olie så er der mange km tilbage i den..
    Held og lykke med det


  • #5   29. maj 2017 Tak for input. De variere nemlig meget i pris og km kan jeg se.
    Det er mange i mit bagland der usikre når man siger over, 200000 til dem smiley


  • #6   29. maj 2017 Det er sjovt med den grænse på 200000
    Efter der mener folk at biler bliver meget mindre værd og står til motorskift og meget andet..
    Jeg har set biler det har kørt 70.000 og være færdige i motoren og gearkassen..
    Alt kan ødelægges men alt kan også passes på og serviceres
    Min insignia er fra 10 og har kørt 235 på er en 1.6T og kører fuldstændig som den skal ingen mislyde eller noget..
    smiley


  • #7   29. maj 2017 Du skal være OBs på at bagagerummet er virkeligt lille da meget af pladsen bliver fyldt ud af selve klappen der fylder meget smiley Hvis i ikke har brug for pladsen er det en fin bil, synes de kører super komfortabelt dem jeg har kørt men har aldrig ejer en
    Vi valgte en 12/13 Avensis men de ligger 50-75.000 over denne smiley


  • #8   30. maj 2017 Vi har en knægt og har planer om en mere men synes pladsen virker ok :)? Må lige prøve at tjekke klappen når jeg skal kigge på den smiley

  • #9   30. maj 2017 Jeg har en 160'er Cosmo der har gået 210xxx og det køre sq bare derud af.
    Gearkasse ville jeg ikke mene du skal være bekymret for, det skulle gerne være en F40 der sidder på den, og de er ikke kendt for at lave ballade.


  • #10   30. maj 2017 Køb en celica T20

  • #11   30. maj 2017 Gearkassen går ikke i stykker på diesel insignia. Det er kun benzinerne der er store problemer med.

    De har ikke alvorlige generelle fejl. Typisk er støddæmpermanchetter i bag, rust ved støddæmper konsol i bag, rust ved kabelgennemføring til fordøre, dårlig Egr køler (flækker i plastik) revne i turbo slange fra intercooler til motor.

    Jeg ville ikke være bange for at købe en insignia med de km. Dog vil der komme reparationer løbende. Har set en stigende tendens til defekte hjullejer på dem når de har kørt 200 +


  • #12   22. maj 2021 Hjullejer skal man ikke være urolig for.
    Har man hænderne skruet ordenligt på, eller har man en person i sit bagland der er kyndig indenfor området, så er nye hjullejer overkommeligt.

    En 2,0 cdti er et rigtig fornuftigt valg. Og i forhold til de børnesygdomme de måske havde tilbage i eksempelvis 2011, så er de dele der var kendt for at gå i stykker jo naturligvis skiftet.


Kommentér på:
Opel insignia

Annonce