{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Bremseskiver foran {{forumTopicSubject}}

Står og skal have skiftet de forreste skiver til syn ved bare ikke hvor jeg kan få de slags skiver da det ikke er originale der er på. Og de var på da jeg købte bilen. Mit spørgsmål er så om jeg bare kan finde skiver med samme mål og om kaliberen så kan passe på dem??.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremseskiver foran
  • #1   8. jun 2017 Hvis du ikke har den fjerneste ide om hva bil de kommer fra så finder du dem nok aldrig. Hva bil er det og hva er det der er lavet om siden det ikke er original mål?

  • #2   8. jun 2017 du kan måle på dine skive,
    find alle mål,

    også kan du begynde og søge på eks thansens hjemmeside

    der er der tegninger af de fleste skiver, med mål på,

    men det bliver svært, hvis ikke man ved hvad bil skiverne er fra.

    da der findes mange skiver, og nogen er tæt på hinanden i mål.

    eks køre jeg ned renault senic skiver i 300X25

    man kan så få nogen vw skive i same mål, som er billiger
    men der er dybden lidt anderledes, så de kan ikke sidde på min bil


  • #4   8. jun 2017 Har lige været over ved en synsmand i dag og han sagde ikke noget til det, og skiverne sidder på en VW Passat1.8t

  • #5   8. jun 2017 @Dennis J for det første kan der ikke sidde 15" fælge på og har søgt på nettet og set Std er de 245mm og mine er nok 280-300mm har ikke lige fået målt uden der var fælg på

  • #6   8. jun 2017 mon ikke der står er reservedels nummer på dem hvis du piller en af ?

  • #7   8. jun 2017 @søren A det kan godt være må jeg lige tjekke op på tak for de gode råd

  • #8   8. jun 2017 Din bil Køre ikke med 245mm skiver foran. Det er bag den har 245mm skiver. foran er de 282-288mm så tror bare du skal prøve at købe det der høre til bilen.

    Er det en 15" tomme stål eller alu fælg du har prøvet med.


  • #9   8. jun 2017 Det er en 15" tomme stål

  • #10   9. jun 2017 hvis man køre med 288 skiver,
    og fælget er dumt lavet indvendig er der ikke plads til dem

    eks køre en vectra b med 288 skiver og 15" fælg
    men på nogen fælg. er der kun lige plads til de helt tynde afbalancerings klodser,
    damens vectra b, er kaliber liger poleret/slebet let, for at afbalacerings klodes kan køre rund,
    selv om, det er originale 15" op fælg

    der er ikke meget plads til klodser


Kommentér på:
Bremseskiver foran

Annonce