{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.193 visninger | Oprettet:

E. C
E. C
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

Skal min bil få undervognsbehandling/anti-rustbehandling? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har lige købt min bil her i Danmark. Den er en Chevrolet Cruze 2013, som har kun kørt 37.000 KM som har aldrig fået anti-rust behandling.

Jeg fik en tilbud fra Autobutler.dk som har bland andet 3 lags komplet undervogns behandling inkl hulrum. Er det noget jeg har bruge for eller ej.?

Hvad er den slags behandling jeg skal lave i bilen?

Jeg kommer fra Brasilien og vi har slet ikke problemer med rust hvor jeg boet. Men jeg har været her længe nok for at se at rust er et stort problem. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal min bil få undervognsbehandling/anti-rustbehandling?
  • #1   12. jun 2017 Jeg ville bestemt anbefale at du får rust beskyttet bilen.

Men sørg for det er et ordenligt sted du for det lavet. (Nogen kan være en anelse opfindesomme )

• #2   12. jun 2017 Hvis du har tænkt dig at køre i bilen, indtil den ikke kan mere, kan det meget vel være en god idé. Har du tænkt dig at sælge den efter en kortere årrække, er det i min optik spild af penge.

Jeg har netop solgt en Aygo fra 2008. Jovist, jeg kunne måske have fået 5.000 kr. mere for den, hvis den havde været undervognsbehandlet løbende. Men det havde så også været langt dyrere, hvis den skulle have været undervognsbehandlet 3-4 gange i perioden.

• #3   12. jun 2017 Jeg har altid fået mine biler undervognsbehandlet siden 1975 helst inden de er leveret.
    Det synes jeg er normalt og godt.

• #4   12. jun 2017 Gem dine penge til kommende reperationer.

• E. C
    E. C Tilmeldt:
    jun 2017

#5   12. jun 2017 I øvrigt, vil jeg gerne beholde den for cirka 3~5 år (maxs).

• #6   12. jun 2017 Hvis du ikke skal beholde den længere, så spar de penge.

• #7   12. jun 2017 Nu behøver man ikke at behandle den hvert 2-3 år, men første gang er den vigtigste..

Jeg går personligt uden om biler der ikke er undervognsbehandlet.

De 3000-4000 kr er nu givet godt nok ud.. Det gør bilen efter min erfaring lettere at sælge smiley Specielt privat.

Bilerne er så tynde i bunden i dag, så er rusten først kommet, så går der squ ikke mange år før hullet er der smiley

• #8   12. jun 2017 Ja, det gør den måske lettere at sælge, men for min Aygos vedkommende betød det stort set intet på prisen. Ikke engang én behandling kunne jeg have tjent hjem, tror jeg ikke.

Men ja, nogle går uden om sådanne biler. Der er også bare MANGE, der ikke gør smiley

• E. C
    E. C Tilmeldt:
    jun 2017

#9   20. jun 2017 Take alle for hjælpen. smiley

• #10   26. jun 2017 en undervognsbehandling kan altid betale sig i det lange løb. Du undgår gennemtæringer, rust i bremserør, ankerplader etc. Og dine mekaniker regninger vil for altid være mindre, da mekanikeren ikke skal bruge lang tid på at skille ting ad, der er rustet sammen smiley Anbefaler Pava - Mest slidstærk.

Kommentér på:
Skal min bil få undervognsbehandling/anti-rustbehandling?

Annonce