{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.225 visninger | Oprettet:

Frederik M
Frederik M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Golf VI 1,4 TSI 160 for og imod? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg skal muligvis ud og kigge på en Golf VI 1,4 160 hestes High Line med DSG gearkasse.
Så jeg ville gerne høre om der er nogen der har erfaringer med denne model / motor og om der er nogen ting jeg skal være lidt ekstra opmærksom på!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf VI 1,4 TSI 160 for og imod?
  • #1   15. jun 2017 De har kæmpe problemer med kæde og DSG-gear!

• #2   15. jun 2017 Detektiv- Driver - D.D
    Hvilke problemer har den årgang med DSG?

• #3   15. jun 2017 Det er noget vrøvl at kalde det kæmpe problemer med deres DSG.
    De fleste der har en mening og holdning til DSG7 gearkassen har læst at en facebookven's onkels fætter fra Køge har en arbejdskollega hvis søns fætter har et problem.
    DSG 7 gear kasser sprøjtes ud som skidt fra en .....
    Der er for nogen blevet manisk at hade DSG gear, de er utilfredse med hvordan det skifter, de gør alt for fremprovokere skifte fejl osv.

Når alt dette er sagt så ja er der enkelte der oplever problemer med let glidende kobling, men er det en ud af 100.000 eller 1 ud af meget mere?

Man kan jo altid finde "uha tråde" på nettet, men de der har en problemfri bil der bare kører - ja de laver altså ikke et opslag på dette.

Nu er min bil godt et år og har DSG7, det er det absolut bedste jeg nogen sinde har haft i en bil og virker lækkert og upåklageligt.

• #4   15. jun 2017 jeg har en arbejds kolega, som havde en, og den fik skiftet DSG gearkasse 3 gange (den havde fået skiftet da han købte den, og så fik han selv skiftet 2 gange)
    så jo der er lidt problemer men DSG i de årgange
    om det var det samme der var gal alle gange ved jeg ikke

• #5   15. jun 2017 kæden er ikke god på den motor.

Mener golf VI også fås med 1,8t på 160hk. tag den i stedet. meget bedre motor

• Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    jun 2017

#6   15. jun 2017 Er du sikker på at de fås som 1,8T når det er en golf VI, for dem der er på Bilbasen er enten 1,4 tsi eller 2,0 TDI med 160 heste

• #7   15. jun 2017 har personligt haft mange problemer med iv 160 hk golf. Først var der kæde, så røg gearkassen. smiley

• #9   15. jun 2017 Man kan da ikke være imod hvordan dsg skifter smiley Men holdbarheden i nogle modeller er ringe

• Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    jun 2017

#10   15. jun 2017 Okay, tror i der er mere slid på gearkassen i en 160 hestes end i en 122? Og ville i turde købe en 160 hestes der havde gået omkring de 170 tusind km. ? Hvis den køre og skifter som den skal? Er nemlig blevet lidt i tvivl nu

• #11   15. jun 2017 Man kan selvfølgelig være uheldig.
    Men jeg ville nu ikke være bange.

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #12   16. jun 2017 Har selv haft en 1.4 tsi 160 HK m/dsg. Bilen er spækket med køreglæde.
    Kørte til Italien i den, med aktiv kørsel i bjergene. - Den sagde aldrig så meget som et forkert kvæk.

Kommentér på:
Golf VI 1,4 TSI 160 for og imod?

Annonce