{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Hva fælge passer på en Polo Hit? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Har lige for et par uger siden arvet en Polo Hit fra '89 af min farfar, så nu har jeg fået mig min første bil smiley
Ville gerne en gang ha skiftet de kedelige stølfælge med et par mindre alufælge da det jo gør den del possitivt ved bilens udseende...
Har dog ikke den fjerneste anelse om hva jeg skal kigge efter mht nav-størrelse osv?
Og hvor store fælge er der egentlig plads til? Kan en 15" gå? Kigget på noget i stil med dem her --> http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=140943
Håber i kan hjælpe mig lidt med hva jeg skal kigge efter...

På forhånd tak for hjælpen!
Mvh Kasper Andersen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva fælge passer på en Polo Hit?
  • #1   7. sep 2006 4 x 100 Den kan godt gå på 15" men vær opmærksom på indpresningen, 175-50-15 kan lige gå hvis den kun er sænket 40mm

• #2   7. sep 2006 Damn, i var da hurtige smiley

Hehe... når i nu siger 'Indpresningen' og 'ET 34 / 37' så er det en anelse russisk for mig smiley Men nu ved jeg da lidt om hva jeg skal gå efter...

Nu er jeg ret sikker på at bilen ikke er sænket det mindste da den vel nok ikke har været det fra ny og min farfar der mere eller mindre har haft den i evig tid nok ikke har sænket den smiley

Tjae, kunne da være man lige skulle 'oprette' bilen herinde... Meeen er da ikk meget ved en totalt standart Hit fra '89 smiley

Mvh Kasper

• #3   7. sep 2006 Lasse C --> Hehe... 20" smiley ja kunne da være et kønt syn smiley

>>pimpmobil<< H --> Jo det er jo nok rigtig nok... må lige få taget lidt billeder her en af dagene og så smide dem ind.

• #4   7. sep 2006 da du køre i en steilheck er dine skærmkanter bag i lige så der er abselut ikke nogen plads til brede fælge skal du lige regne med.. men som Lasse C skriver så find nogle 7 eller 8*14 og vær opmærksom på du nok skal rive den i skærmkanterne og husk alt over 14" på en polo ser klodset ud da fælgene er for store..

• #5   7. sep 2006 kimJ --> Ja du har nok ret i at det vil se lidt kikset ud med for store fælge på så lille en bil... Men alu skal der på syntes jeg så må se om ikk jeg kan finde et par fede 14" så..

Så folkens skriv endelig hvis i har et sæt, eller lige falder over et sæt billige fælge der vil være smarte på en lille Hit... Gider ik ofre en mindre formue eller købe nye dyre fælge da det måske ville være lidt overkill, bilen taget i betragtning...

• #6   7. sep 2006 kasper A:

hop ud til autoophuggeren.

de har altid en del fælge. og er man heldig er de billige ( hvis du finder en "lille" autoophugger.

Kommentér på:
Hva fælge passer på en Polo Hit?

Annonce