Hva fælge passer på en Polo Hit? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Har lige for et par uger siden arvet en Polo Hit fra '89 af min farfar, så nu har jeg fået mig min første bil
Ville gerne en gang ha skiftet de kedelige stølfælge med et par mindre alufælge da det jo gør den del possitivt ved bilens udseende...
Har dog ikke den fjerneste anelse om hva jeg skal kigge efter mht nav-størrelse osv?
Og hvor store fælge er der egentlig plads til? Kan en 15" gå? Kigget på noget i stil med dem her --> http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=140943
Håber i kan hjælpe mig lidt med hva jeg skal kigge efter...
På forhånd tak for hjælpen!
Mvh Kasper Andersen
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 1.361
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 114
Hehe... når i nu siger 'Indpresningen' og 'ET 34 / 37' så er det en anelse russisk for mig
Nu er jeg ret sikker på at bilen ikke er sænket det mindste da den vel nok ikke har været det fra ny og min farfar der mere eller mindre har haft den i evig tid nok ikke har sænket den
Tjae, kunne da være man lige skulle 'oprette' bilen herinde... Meeen er da ikk meget ved en totalt standart Hit fra '89
Mvh Kasper
jan 2006
>>pimpmobil<< H --> Jo det er jo nok rigtig nok... må lige få taget lidt billeder her en af dagene og så smide dem ind.
apr 2004
Følger: 136 Følgere: 124 Biler: 20 Emner: 406 Svar: 6.941
jan 2006
Så folkens skriv endelig hvis i har et sæt, eller lige falder over et sæt billige fælge der vil være smarte på en lille Hit... Gider ik ofre en mindre formue eller købe nye dyre fælge da det måske ville være lidt overkill, bilen taget i betragtning...
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 480 Svar: 5.063
hop ud til autoophuggeren.
de har altid en del fælge. og er man heldig er de billige ( hvis du finder en "lille" autoophugger.
Hva fælge passer på en Polo Hit?