VW eos 2,0 tfsi, gode og dårlige sider. {{forumTopicSubject}}
Jeg har kig på en VW eos 2,0 tfsi med 6 manuelle gear fra 2006.
Vil gerne høre om andres erfaringer med den model. Både gode og dårlige ting og hvad man især skal holde øje med inden køb.
På forhånd tak og håber på mange gode svar
Mvh. Dennis j.
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 238
Den kørte fandme lækkert, lå godt på vejen og helt fint træk også.
Mindes ikke han havde nogle store reperationer på den, var vidst kun almindelig service ting han ofrede på den.
Bagsæderne er ligesom mange andre lignende biler ubrugelige hvis dem foran er over 180 høj og har sædet lidt tilbage. Jeg sad dig der omme en god del gange med en på forsædet, det skal bare ikke være helt tilbage så går det.
Min kammerat er omkring 2 meter høj og han sagde det var en af de eneste små biler han faktisk sad godt i
nov 2014
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 1.142
Der har været nogle tvivlsomme tændspoler på de tfsi modeller, men de kan købes til rimelige penge, og nemme at skifte.
Men vigtigst af alt....... gå den ordentlig efter, og vælg en anden, hvis der er tvivl.
mar 2017
Følger: 11 Følgere: 7 Svar: 1
jun 2013
Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 62 Svar: 237
Kender i noget til det og hvad kan det have af betydning?
Tænker her bla. Rust problemer.
Mvh. Dennis j.
nov 2014
Prøv at meld dig ind i dette forum, og spørg lidt ind til nogle detaljer.
http://www.vweosclub.com/forums/forumdisplay.php?s=abbf437bba026b60c20c18c3ce8505fa&f=35
nov 2014
Kunne ikke lige finde noget specifikt på vand i dørene, men til gengæld en del problemer med det elektriske tag. Måske nogle af de samme problemer, som Audi også døjer med.
Men 100% perfekte biler findes jo ikke
jun 2013
Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 62 Svar: 237
er der nogen derude der skulle ligge inde med en instruktionsbog til sådan en, eller har en pdf fil med den, så man selv kan printe den, vil jeg meget gerne høre fra jer.
mvh. dennis j.
sep 2011
Følger: 2 Svar: 1
Mvh Birthe
VW eos 2,0 tfsi, gode og dårlige sider.