{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

defa tracking? hvad koster det at have {{forumTopicSubject}}

har fundet en sort boks i min bil idag som jeg så fandt ud af er noget tyveri sikring fra DEFA som er dansk firma.

nu har jeg prøvet og søgt på nette men kan ikke finde ud af hvad det koster af ha om /md. nogen der ved det ?

der skulle være indbygget simkort i den det står på nette

den hedder:
DEFA tracking 30/7

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  defa tracking? hvad koster det at have
  • jesper G
    jesper G Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 2 Svar: 7
    #1   5. jul 2017 Hej jeg gav 700kr om året for at bilen blev overvåget 24/7 fra en sendtral det er somme tider et krav på dyre biler fra forsikringen

• #2   5. jul 2017 Hvis du har bilforsikring i Topdanmark, betaler de overvågningen for dig

• #3   6. jul 2017 DEFA er Norsk, pt er det vist F.Bülow & Co der står for agenturet, tidligere var det HELLA

• #4   6. jul 2017 Den model du har er udgået, men efterfølgeren kan ses her
    http://www.net-import.dk/shop/defa-dt20-215p.html
    395 kr om året + 1.5 kr pr sms

Så mon ikke det er samme pris?

• #5   6. jul 2017 tak regner med det samme pris mon så ikke det kunne svare sig ha i bilen smiley skal bare finde ud af om det sat ordenligt til smiley

• #6   6. jul 2017 Du sparre 25% på din bilforsikring ved top danmark hvis du får boks i bilen. De installere boksen gratis, og du kan følge nogen ting og sager på en app. (Accelerationer, nedbremsninger hvor skarpt du drejer og vognbaneskift (måles med indbygget gmåler))
    Og sidst men ikke mindst, de indhenter kun data hvis du køre galt eller bilen bliver stjålet.

Hvis du køre over 10% for stærkt skal du betale 2 gange selvrisiko og det er det...

• #9   6. jul 2017 Ved top dk skal man være under 28 år for at få boksen med de førnævnte fordele. Jeg er 27 år.
    Men fordelene følger med indtil bilen bliver solgt.

• #13   7. jul 2017 I taler om to vidt forskellige ting, lad mig forklare:

Morten D - du har en bil, som har en nyværdi der ligger over en hvis beløbsgrænse, og derved kræver Topdanmark en tracker i bilen for at ville tyveri dække bilen. Det er her Defa trackeren, som trådstarter omtaler, kommer ind i billedet.
    Her betaler man som kunde selv et engangsbeløb for monteringen af trackere, til montøren. Der udover betaler man også et årligt beløb, for at have et "simkort" i trackeren.
    Topdanmark så betaler for at bilen er døgnovervåget via alarmcentral, når man er kunde der, og vel at mærke kun hvis det er en defa tracker.

Det du taler om C.E. er en kørsmart ung boks, som giver 25% rabat på kasko forsikringen, til unge mennesker under 28 år. Denne boks bliver monteret for at man kan klokke hastigheden i en given skadessituation, og som du ganske rigtig skriver så bliver man opkrævet dobbelt selvrisiko hvis man har overskredet fartgrænsen med mere end 10% og har skylden i uheldet.
    Her betaler Topdanmark alle omkostninger for monteringen.
    Denne boks, har ikke noget med tracking/overvågning tyveri sikring af bilen at gøre, som trådstarter omtaler.

Mvh en tidligere Topdanmark Assurandør

• #14   7. jul 2017 Michael H- prøv at læse om boksen på TDs hjemmeside. Jeg kan selv tracke mine ture, og bilen kan spores ved tyveri. smiley

• #15   8. jul 2017 C.E. - jeg kender alt til boksen, men den godkendes ikke som værende en tyverisikring af bilen, ligesom en dega trackeren gør.

• #16   8. jul 2017 Det skal jeg ikke kunne sige. Men jeg kan se hvad Top Danmark skriver. smiley

Kommentér på:
defa tracking? hvad koster det at have

Annonce