{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seat Leon 1p 1,9 TDI REN RØR
  • #1   11. jul 2017 du skal først have en til at kode partiklerfilter fra og nej der sidder ingen køling der er to små slanger der sidder på partiklerfilter normalt en for og en efter hvor de to slanger går op til en difference måler det måler trykket i partiklerfilter plus en temperatursensor og det så derfor du skal have kodet det fra ellers vil din bil melde fejl og sandsynlig gå i nødprogram vis du bare piller det af men når du har fået kodet det fra kan du bare pille det hele af og sætte rent rør fra turbo af og bagud men til at starte med kan du jo lave rent rør fra partiklerfilter og bag ud og se om det ikke larmer nok har selv kørt med rent rør på diesel biler og tro mig det larmer mere end det lyder godt og den bliver dum at køre langt i

• #2   11. jul 2017 Jeg har tømt filteret på min altea, og har ikke fået den kodet efter tømening den laver ingen fejl overhovedet på filter eller måler. Men ellerd som førvævnte

• #3   11. jul 2017 jamen du har vel også beholdt selve de slanger på filteret til difference måleren ikke og du har bare tomt indmad ikke så tror bilen jo også der er gennemgang i filteret men piller du du difference sensor/ måleren fra så vil den helt sikkert melde fejl og han vil jo tage det hele af og rent rør fra turbo og bag ud som jeg kan forstå det så bliver det jo et problem vis ikke det bliver kodet fra

• #4   12. jul 2017 Jo det er præcis det jeg har gjort ja smiley

Men jeg har så bygget ren rustfri på efter filteret smiley

Kommentér på:
Seat Leon 1p 1,9 TDI REN RØR

Annonce