{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.537 visninger | Oprettet:

En hilsen fra Muggi. 4 hjul og en over {{forumTopicSubject}}

hej Drenge.. kan åbenbart høre at der er rigtige mange der ved hvad de snakker om her i det her forum.. folk brokker sig over det er et lorte land vi bor i og vi må ikke dit o dat.. ingen tuning, ingen hjulspin. og intet ræs.. nu er vi nogle stykker som drengende i 4 hjul og en overhaling der prøver at gøre en indsats, prøver at få gang i at det danske folk så de begynder at se hvad og mærke hvordan vores livstil er i weekenderne.. syntes i burde skamme jer over hvordan i egentlig ser ud på det her forum.. vi vidste allerede i forvejen inden vi startede med at optage det her program at folk desværre ville samligne det med pimp my ride. og vi gjorde store tanker om vi ville ligge navn til og høre på at en eller anden skvat sidder der hjemme og sviner det til fordi at han ikke har det godt med sig selv og total mindreværs kompleks.. vi har skidt på hvad folk ville sige om os og gjord hele den danske bil miljø en tjeneste forat få gang i biler på tv.. og tro mig en dag vil vi kunne være med på tv når vi snarker extrem styling.. men alt skal have en start og det er startet.. og den er startet af Mick, rasmus, ronnie og undertegnet Muggi.. så drenge og piger istedet for at svine det til så tag det med et gram salt, og vær glad for at vi har offret os for at vi allesammen viser det danske folk at vi er her og at vi har vores styling og racer biler som er vores livstil.. og den er kommet for at blive... hilsen MUGGI BILXPERTEN VALBY Gl. Køgelandevej 77 2500 Valby.. Ps. adr. er til dem som har lyst til at være personlige og kalde os bøsser.. så kom og sig det personligt isted for at sidde bag en computer og gemme jer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En hilsen fra Muggi. 4 hjul og en over
  • #1   9. sep 2006 Dyb respekt herfra!!! jeg syntes det er et rigtig godt initiativ og et fedt program!!

• #2   9. sep 2006 Godt program..... Keep up the good work..... Thumbs up herfra....

• #3   9. sep 2006 jeg syns bare det skulle ha været folk som er under uddandelse osv. osv. hvis du forstår det

• #4   9. sep 2006 Fint Muggi, og ja glimrende initaitiv, desværre er der ikke meget for os bil fans at hente, vi vil se olie på fingrene og fede løsninger, mange af tingene er det samme som vi selv kan, hvis vi havde pengene til det, det interesante er jo at se hvordan i løser problemerne osv. ikke at se en gammel bil klar til skrot blive lavet til en bil der kan holde syn 4 år frem i tiden med en flot larkering og et par flotte fælge, jeg er sikker på i ligger en masse blod sved og hård arbejde i alle de biler i har fingre i, men der vil altid være nogen som hellere vil se pimp my ride, og den slags tror jeg ikke dansk tv er klar til at satse på, desværre, da jeg tror at et team som jer ville kunne gøre det ligeså godt, hvis ikke bedre...

kan vi så snart få nogle hondaer igennem

• #5   9. sep 2006 ved det godt. men tv2 har været meget nærvøse over hvordan folk ville regere over for programmet. idet det er den første af slagsen i danmark.. så derfor lidt bolig program over det.. og ja i skal ikke være et sekund i tvivl om at vi ville lave det program anderledes hvis vi havde fået frit leje.. men det fik vi ikke desværre. men det kommer helt sikkert med tiden..

• #6   9. sep 2006 håber jeg

• #7   9. sep 2006 ja skal vi ikke se din bil her inde

• #9   9. sep 2006 Nu er det ikke personerne i programmet, jeg synes er dårligt....men derimod måden det foregår på, som flere har været inde på.
    Men sådan er dansk tv desværre, der skal være boligprogram over det hele...og så siger de at der ikke er penge til et bilprogram i stil med Femte Gear, som der egentlig har været før.
    Men at bruge 170k på en gammel golf2, er dybt latterligt efter min mening, men som sagt det er ikke jer der bestemmer smiley

• #10   9. sep 2006 fedt program respekt herfra .

men syns bare at det virker lidt dum at gi en direktørs gamle golf en overhaling han kan jo nemt selv ha smidt den på værksted. syns hellere at man skulle ha hjulpet nogle der gør en speciel insats men fede bile i får spyttet ud fra værkstedet.

• #11   9. sep 2006 Rabbit @... det er jo ikke alle der har mange penge og style bil for

• #12   9. sep 2006 Hey, jeg ved ikke lige hvor du har det der fra at vi allesammen syntes det er et dårligt program, jeg syntes da det er meget sjov.. heh så det skal I endelig bare blive ved med, men som du kan høre vil vi gerne se lidt mere af hvordan det foregår, nu skal det ikke være nogen hemmelighed at jeg kun har nået at få set en af jeres udsendelser, den med hende præsten, det "negative" i det var at der blev brugt alt for meget tid på at høre om hende præsten, og hvad der gjorde at i skulle lade jer inspirere af det fly, præstekraven, og englen, jeg ville hellere se hvordan I lavede sådan noget som den nye himmel f.eks.
    He, og skulle I mangleet "emne" til jeres program, så melder jeg mig gerne med Alfaen.. det ville der være seertal i tror jeg... hehe

• #13   9. sep 2006 ÜberChampen . nu kender du mig ikk kan man høre.. har aldrig haft biler på udlandske plader før og får det heller aldrig.. havde den så jeg lige kunne prøve og føle hvordan en supra kørte,, har en 900 hk ENDLESS Demo Bil på vej hjem i en container fra japan.. en 10 sec bil.. og den skal på danske plader og så kan du jo komme ud og få en tur så du græder snot..smiler..

• #14   9. sep 2006 det skal jeg sku se har ik set det før smiley

• #15   9. sep 2006 tak drenge for jeres opbakning.. ved godt at det stinker langt væk af bolig program og kællinge snak.. men forhelvede i er da ikke i tvivl om at hvis jeg eller mit crew fik frit leje så ville vi spræng rammer for hvor sindsyge biler vi selv ville bygge...men det måtte vi ikke.. vi har en designer plan fra tv2 vi skal følge..og ja folk betaler ikke selv for ombygningen... og det er fandmer ikke rige mennesker vi ombygger for.. han havde en fin stilling og et fedt hus.. rig eller ej så er det historien bag bilen de går efter.. underholdnings plader i ved...

• #16   9. sep 2006 Jeg så programmet sidste gang. Men jeg synes det var et ok program. Men jeg savnede lidt mere uddybning af hvad i lavede. Så jeg synes programmet var lidt kort, men det er vel positivt!! hehe.. Men keep up the good works...

• #17   9. sep 2006 hvad er den næste bil

• #18   9. sep 2006 Som du skriver:al begyndelse er svær...
    Det er sku okay Mugge, der er taget hul på bylden, og så må vi bare håbe at TV2 giver lidt slip på inholdet og pengene :o)
    Jeg efterlyser også som ander lidt mere teknisk indblik, og selvfølig ville jeg gører noget af det i laver anderledes, men det er jo også det styling går ud på, ikk´...
    Så tommel op, og hæng på, det var på tide at der skette lidt i den retning....

• #19   9. sep 2006 Sådan mugs... Skal da lige ha en tur i den riskoger snart så.. smiley

• #20   9. sep 2006 Det er fandme et godt svar Muggi!

Jeg syntes det er fedt at der som jer er nogen der viser initiativ til den slags.

• #21   10. sep 2006 tak drenge for støtten.. MR. lindgren henter digvedi pølsevognen når den kommer på gaden..

• #22   11. sep 2006 synes i gør det godt idet program muggi, med de midler og kroner i har er det godt nok gået. .. tommelfingeren op herfra...

Kommentér på:
En hilsen fra Muggi. 4 hjul og en over

Annonce