{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

Ronaldo
Ronaldo
Tilmeldt:
14. apr 2013
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 34

Audi a5 2,7 TDI Audi mekanikker {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Har lidt issues med min Audi a5 2,7 TDI. Af en eller anden mærkelig grund så slår den turbo fra ved 80 kilometer i timen og så lyser motor lampen og en anden lampe som i kan se på billedet. Når man så slukker bilen så kører den fint igen indtil den kommer op på 80 kilometer. Skal have den på værksted i morgen når som måske ved hvad det kan være.

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi a5 2,7 TDI Audi mekanikker
  • #1   23. jul 2017 Det er gløderørs lampen og mange VW dieselbiler bruger den som motorlampe også smiley

  • Ronaldo
    Ronaldo Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 34
    #2   23. jul 2017 Meget mærkeligt fik nemlig skiftet gløderør nr 5 hedder den vist i sidste uge og bilen kørte fint til igår. Før der lyste kun den mærkelige lampe nu lyser motor lampen os. Føler ikke den tager godt fat siden igår hvor netop motor lampen er begyndt at lyse

  • #3   23. jul 2017 Nej den er sikkert gået i nødprogram der prøver at skåne motoren ved mindre effekt osv smiley

  • Ronaldo
    Ronaldo Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 34
    #4   23. jul 2017 Jeg må prøve se på det i morgen. Håber ikk det er turboen der er ved at være træt smiley må have tester på igen i morgen

  • #5   23. jul 2017 Har hørt fra en ven, at det kunne være EGR som var gået, men er stadig usikker smiley

  • Ronaldo
    Ronaldo Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 34
    #7   23. jul 2017 Ved ikk om det kan være Egr det i hvert fald irriterende. Jeg har fået vide at det har noget at gøre med trykket eller gløde rør. Nu er motorlampen tændt så må se i morgen hvad det kan være

  • Ronaldo
    Ronaldo Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 34
    #8   23. jul 2017 Tak for Morten jeg må lige nævne det for mekanikeren i morgen. Men min motor lamper lyser os nu og føler ik den tager så godt fat som før det ligesom den sætter sig fast og så tager den til

Kommentér på:
Audi a5 2,7 TDI Audi mekanikker

Annonce