{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye H7 pære
  • #1   29. jul 2017 Uden og kende ultra life tænker jeg at dens primære mål er levetid hvorimod at nightbreaker er max lysudbytte smiley

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #2   29. jul 2017 Ultra life holder 1 år, mod 2-3 måneder med nightbreaker. Der er lidt mere knald på nightbreaker, men jeg syns nu ikke det var en ekstrem forskel.

• #3   29. jul 2017 2-3 mdr? Arrhh. Jeg har selv haft nightbreaker i halvanden år og skiftede pærene ud med noget led lys selvom de stadig ikke var sprunget.

• DisConFlubberated

#4   29. jul 2017 Tro mig, det var 2,5 måned i den ene forlygte og 3 måneder i den anden forlygte. Så gad jeg ikke det mere.

• #5   29. jul 2017 Hold da op det var virkelig tidligt :s

• DisConFlubberated

#6   29. jul 2017 Jep, og butikken ville ikke give mig nye, på trods af at jeg havde bon og det hele på dem. De giver fint lys, men holdbarheden er jeg ikke imponeret af.

• #8   29. jul 2017 Ja okay i var vist uheldig med jeres :s min var en h4 type, ved så ikk om det har noget med det at gøre men jeg tror ikke

• DisConFlubberated

#9   29. jul 2017 Jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste med dårlige erfaringer med nightbreaker pærer. Unlimited skulle dog være bedre og mere holdbare. Jeg har dog ikke prøvet dem.

• #10   29. jul 2017 Det hedder da også unlimited nightbreaker?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #11   29. jul 2017 Der er både nightbreaker som dør hver nat, så de lever helt op til deres navn.
    Og så er der nightbreaker unlimited, som de opgave at teste levetiden på, så der skrev de bare unlimited smiley

Men så snart man presser en pære til at give mere lys over en normal pære, så går det ud over leve tiden, det er ganske forventeligt, og osram, philip og hvem der ellers laver dem, de skriver det alle sammen, at lysstyren bliver bedre, men at man skal forvente en lidt kortere leve tid.

Kan dog ikke huske om unlimited er blevet godkendte, de første der kom frem, de var i hvert fald ikke!

• Dustie D
    Dustie D Tilmeldt:
    nov 2015

Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 64
    #12   30. jul 2017 Levetiden på en pære med mere lys er ikke nødvendigvis kortere, med mindre man sammenligner med en høj kvalitet pære lavet til lang levetid. Det er jo ikke en pære der bare er skruet op for...

Hvis en bil springer en Osram eller Philips pære på en uge så er der enten noget galt med bilen eller det er en Peugeot.

• #13   30. jul 2017 #11 der findes ikke nightbreaker? Der findes nightbreaker plus og nightbreaker unlimited. Og jeg troede der blev snakket om unlimited her. Tråd starteren skrev kun forskellen mellem ultra life og nightbreaker unlimited. Jeg tror heller ikke der sælges en nightbreaker plus mere som jeg ved når der nu findes unlimited og en laser udgave

• DisConFlubberated

#14   30. jul 2017 Der har været en "almindelig" nightbreaker pære.

• #15   30. jul 2017 Den kan jeg ikke finde når jeg søger :s

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #16   30. jul 2017 Den første de kom ud med, den var ikke fremme ret længe, da de havde en tendens til at brænde af hurtigere end man kunne montere dem. Den blev erstattet med plus, som nu er erstattet med unlimited og til dels laser..

Dustie
    Sig det til osram og alle der sælger deres pære, eller i hvert fald den første nightbreaker model. For der blev man advaret omkring holdbarheden, og at de ikke anbefalede at bruge dem på biler, som havde en tendens til at brænde org pære af hver 6mdr smiley

• #17   30. jul 2017 #16 ja okay nu er jeg med. Men så forstår jeg ikke hvorfor der ikke blev anbefalet nightbreaker i post #2 hvis den ikke sælges mere alligevel og tråd starteren spurgte om unlimited

Kommentér på:
Nye H7 pære

Annonce