{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyske prøveskilte
  • #1   29. jul 2017 uha jeg har selv været på deres tyske motorkontor sidste år, jeg håber du kan tysk ? han vil åbenbart have du selv skal anskaffe tyske prøveplader med de små TUV mærker, for at være ærlig hvis du ikke kan tysk, det 100 gange nemmere at hente bilen selv på en trailer.. og du kan ikke selv hente prøve plader uden hans papir på bilen, og de plader der sætter på skal afleveres, men i kan begge køre ind på deres motorkontor, og tage pladerne af, så det bare at stille jer i kø og husk de har pause på 1 time ca ved kl 13 mener jeg..

• #2   29. jul 2017 nu jeg husker så det ikke TUV mærker det forsikring mærker og udløbes dato mærker som skal på dine prøve plader som du får ude foran af motorkontor der mange af dem omkring motorkontoret

• #3   29. jul 2017 Få en aftale med sælgeren om at i går sammen og får lavet først forsikring på bilen der næst på motorkontoret og får lavet papir på bilen og der efter over og hente plader der er gule som må køres i 5 dage også i DK. Til sidst går i over på motorkontoret igen og får lavet det sidste på pladerne. Betal først for bilen når du har pladerne i hånden. Du skal være sikker på at bilen har syn for ellers kan du ikke få plader.

• #4   29. jul 2017 Du kan anskaffe eu-prøveplader i tyskland og køre herhjemme med dem, så længe gyldigheden ikke er udløbet. Jeg læste om det i Veteranposten for noget tid siden. En dansker købte en VW Beetle af en forhandler syd for grænsen. Forhandleren skaffede plader m.v. så bilen kunne køres hjem. Den nåede vist endda til toldsyn inden gyldigheden ophørte.

• #5   30. jul 2017 For at få tyske eksportplader på, skal bilen have gyldigt HU / Tüv = dansk syn.
    Pladerne skal ikke afleveres.
    Pladerne er ikke gyldige i Danmark, så du skal også have danske prøvemærker fra grænsen og til der hvor bilen skal hen.

• #6   30. jul 2017 Morten Nyborg S man må godt køre på de gule eksportplader i DK det gjorde jeg sidste år også lige forbi det Danske politi ved grensen.

• #7   30. jul 2017 Carsten er ret i dag kan man få danske prøve plader hvis man kan få bilens stelnummer også hente bilen

Kommentér på:
Tyske prøveskilte

Annonce