{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.602 visninger | Oprettet:

Ronaldo
Ronaldo
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 34

Porsche Cayenne 3,2 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg er ved at købe en Porsche Cayenne 3,2 fra 05. Sælgeren oplyser at den koster 3800 i halvårlig vægtafgift men der står noget helt andet på Bilbasen. Desuden siger sælgeren at den kører 11 km Per liter på motorvej og cirka 9-10 inde i byen jeg kan se på Bilbasen der står 7,2 Per liter. Ikke at det betyder det store skal bare have det på det rene.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Porsche Cayenne 3,2
  • #1   5. aug 2017 Slå nummerpladen op på nummerplade.net og alle de andre, der kan du se afgiften smiley Er den på hvide eller gule plader?
    Brændstof forbrug kan du se på spiritmonitor.de hvor en masser tyskere taster deres forbrug ind smiley

• Ronaldo
    Ronaldo Tilmeldt:
    apr 2013

#2   5. aug 2017 Tak Kasper. Hvorfor fanden tænkte jeg ik på det. Men det korrekt 3800 halvårlig. Skal lige ind og tjekke kilometer

• Ronaldo
    Ronaldo Tilmeldt:
    apr 2013

#3   5. aug 2017 Det er på hvide plader

• Ronaldo
    Ronaldo Tilmeldt:
    apr 2013

#5   5. aug 2017 Hej Morten
    Den er på hvide plader. Har set de dyre i drift men sådan er det hvis man vil kører i en fed bil så må man betale jeg giver 10.300 for vores s klasse 320 cdi. Kan ik forstår han kan få den Porsche til at kører 10 kilometer Per liter

• #6   5. aug 2017 Bilbasen fejler tit på vægtafgift - blot til info. En 3,2 liters fra den årgang koster 3800 halvårligt i afgift.

Men at den kører 9-10 i byen skulle jeg have bevist for at tro på det . Bare 9-10 pr. liter. i snit ville jeg have svært ved at tro på - men man ved aldrig.

Men hvis en bil på 2200 KG, med en "doven" 3,2 liters motor kan køre det samme i snit som min 1600 KG´s BMW 335i så er jeg imponeret.

Men nu køber man heller ikke en Cayenne ud fra Benzin-økonomi..:P

• Ronaldo
    Ronaldo Tilmeldt:
    apr 2013

#7   5. aug 2017 Du har fuldstændig ret Thomas smiley nu må vi se om det er noget for mig. Men tak for svar

• Ronaldo
    Ronaldo Tilmeldt:
    apr 2013

#9   5. aug 2017 Det godt at have jer til assistere. Ved virkelig ik hvordan han siger den kører 10-11 men pyt med det. Sku som sagt bare have det på det rene takker endnu en gang

• Ronaldo
    Ronaldo Tilmeldt:
    apr 2013

#11   5. aug 2017 Du har fuldstændig ret. Betyder ik særlig meget kører max 8000 kilometer om året. Jeg føler bare hver gang jeg nævner noget for ham så påstår han noget helt andet og nu havde han ret mht vægtafgift

• Ronaldo
    Ronaldo Tilmeldt:
    apr 2013

#13   5. aug 2017 Yep det har jeg forslået det han gået med til. Nu må vi se hvad det ender ud i.

• #14   6. aug 2017 Jeg ville personlig ALDRIG vælge den lille motor. V8'eren lyder og trækker bare så meget bedre.
    Nu er alle 3 motor varianter, jo med det samme karrosseri. Ergo vejer de det samme, samme luftmodstand osv. Ret logisk kræver det, det samme effekt at flytte bilen. Ved eks 80 km/T, så jeg har helt sikker min tvivl på. Der er nogen nævneværdig forskel på brændstofforbruget.

profilbillede
  • #16   6. aug 2017 Den burde da næsten gå 8 ?den 4.5 v8 jeg havde gik 4kml. Med 50% trailer kørsel

• #17   6. aug 2017 Morten D

Mon ikke Porsche er dem, der kan komme med det bedste svar her ??

profilbillede
  • #19   6. aug 2017 Men så kan du du bare tjekke her:
    https://www.spritmonitor.de/en/overview/39-Porsche/362-Cayenne.html?power_e=300&powerunit=2

Det ligger så RIGTIG tæt på, hvad de opgiver.

Jeg har i øverst kørt rigtig mange km i alle 3 modeller. Når de står på cruise control / 140 Km/t så er forbruger stort set det samme.
    Turbo'en har helt sikker et, markant støre forbrug i by kørsel.

Kommentér på:
Porsche Cayenne 3,2

Annonce