{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Mondeo vs. Opel insignia stationcars
  • #1   14. aug 2017 Ny eller brugt?

  • #2   14. aug 2017 Nårh ja selvf.
    Brugt, årg 2010-2012


  • #3   14. aug 2017 Ville ikke vælge nogen af dem. Kig hellere på en Honda Accord, Mazda 6, Hyundai I40, Toyota Avensis, Eller VW Passat i B7 modellen. Ikke den ældre 3C smiley men ja der er mange muligheder.

  • #4   14. aug 2017 Ikke passat. Den ruster som en i h......

    VW har overtaget Ford's rust problemer.

    Jeg ville vælge Mondeoen


  • #5   14. aug 2017 Jeg ville gå med en avensis

  • zenza7
    zenza7 Tilmeldt:
    nov 2011

    Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 215
    #7   14. aug 2017 Troes, Honda Accord ruster meget i undervogn og er dyr i dele. Men driftsikker og pålidelig.

    Mazda 6 har også japaner rust problemer samt problemer med deres dieselmotor. Også dyr i dele
    Og har man først set hvordan et stenslag i taget på en Mazda kan løbe under lakken er man lidt skræmt.

    Fine biler der køre godt med de skal undervognsbehandles fra ny!!

    Hyundai i40 fin bil
    Men 1.7 eren har der være flere af der skal have ny blok når de har kørt nogle km, og benzin motoren er direkte tarvelig intet moment.

    VW kender ikke intet til ud over de er glade for rust i 3c og dsg kan blive en dyr fornøjelse.

    Ville vælge en Mondeo med manuel gear


  • #8   14. aug 2017 Helt klart Ford Mondeo.. 2.0 TDCI motoren er rigtig stærk og Power Shift kører så lækkert... Jeg har selv en 2011 2,0 TDCI Power Shift.. Har haft Vw og Opel og Ford er den jeg har kostet mindst på både reparationer og drift, kører 20,8 på Literen

  • #9   14. aug 2017 Jeg har haft min Insignia i lige knap 2 år og der har intet været med den på de to år. den er kun røget til salg da jeg ikke har brug for Diesel mere.

    tjek eventuelt min annonce ud for mere info.


  • #10   14. aug 2017 helt klart opel, den er super lækker.

  • #11   14. aug 2017 helt sikkert opel insignia

  • #12   14. aug 2017 Jeg har selv en Insignia og er sq glad for den, det er en flot bil som får en masse opmærksomhed.
    Og Diesel motoren er sq stærk i dem, min køre med 200HK og 450nm og det spiller bare.

    Har prøvet tilsvarende Mondeo og var ikke imponeret


  • #13   15. aug 2017 Vær OB's på at Insigniaen har et meget upraktisk/lille bagagerum
    Havde nok taget en faceliftet 2012 Avensis eller Accord
    Evt i40 hr aldrig prøvet dem men deres sonata og genisis kører godt

    Passat har en del elfejl ihvertfald i 3C dog er 1,9'erne super stabile smiley

    Tag ud og prøv det hele det giver dig de bedste indtryk
    Vil fra råde dig Ford'en vi havde en 12 Ford som fejlede så mange ting at FordDK købte den tilbage...


  • #14   15. aug 2017 Skoda SuperB
    Honda Accord
    Toyota Avensis er godt i indrettet og har massere plads.
    Mondeo er også fin
    Insignia er en designer bil ligesom Mercedes C klasse, Audi A4. Alfa Romeo 159 og BMW 3Serie. De ikke specielt store indvendigt


Kommentér på:
Ford Mondeo vs. Opel insignia stationcars

Annonce