{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Golf 2 banke lyde {{forumTopicSubject}}

HEY BG!

Har en golf 2 1.3 fra 89 der er begyndt at komme med sådan en bankelyd, det lyder som om det kommer under bilen omkring føresæderne. Man kan rigtigt høre det når jeg sætter igang, og så nå jeg køre og slipper gassen kan man rigtig høre det, jo hurtigere jeg køre jo, hurtigere kommer lyden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 2 banke lyde
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   15. aug 2017 kan være en aksl op med bilen og tjek


  • #2   15. aug 2017 Slidte bøsninger i dine bærearme vil give sådan en nok nok lyd ved bremsning og igangsætning

  • #3   15. aug 2017 " Man kan rigtigt høre det når jeg sætter igang, og så nå jeg køre og slipper gassen kan man rigtig høre det, jo hurtigere jeg køre jo, hurtigere kommer lyden."
    For mig lyder det som om, at motoren har trætte motorophæng, og derfor rykker meget når du giver gas eller slipper gassen rammer udstødningen vognbunden
    Kan også være udstødningsophæng som er gamle og trætte eller mangler.


  • #4   15. aug 2017 det kan også være det inderst trækaksel led. vis du siger det tikker mere og mere når du køre og giver den gas . men vis det er det så plejer bilen at ryste vis den skal sej trække . men som andre skriver kan det jo også være alt fra motor gearkasse ophæng

Kommentér på:
Golf 2 banke lyde

Annonce