{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Vectra b
  • #1   12. sep 2006 Bilen køre fantastisk godt. Det man skal være lidt pmærksom på er rust i bunden af bagdørene.

Det er det eneste svage punkt jeg kender til

• #3   12. sep 2006 mega lækker bil at køre i men ville finde en af de seneste modeller/feclifte som er blevet rustbehandlet fra ny også kigge som de skiver i de overståene indlæg

• #4   12. sep 2006 kører selv vectra b, bilen kører fantastisk, dog må du ikke købe motorstr under 1,8 , rust er jo et problem, især omkring bagskærmene, bunden af døre og i div samlinger her og der, dog er problemet ikke så stort hvis du køber en faceliftet model efter år 99, den er forbedret på mange punkter, div følere ka godt gå hen og drille, selve fjedrerne knækker for et godt ord plus hvis du køber en model med ecotec-motor ka du være udsat for et højt olieforbrug, men det er ikke sikkert.
    jeg er godt tilfreds med min vb og er næsten sikker på det er en af de bedre i klassen

• #5   12. sep 2006 hey kan godt forstå at du kunne tænke dig en vectra, jeg fik min sidst i feb. og er super glad for den,
    som kasper siger købe den facelifed udgave de starter i 99 som sagt.
    ang. forsikring kommer det an på så meget jeg gir 8000 for min årligt, og vægtafgift lyder på 5500 årligt.
    de kører super godt det vil jeg godt stå inde for men held og lykke med det mvh Dennis

• #6   12. sep 2006 vedr vægtafgift ka jeg oplyse at jeg betaler 1510 kr pr ½ år for min vb 1.8, for en 2,0 er prisen 2000 kr pr ½ år

• #7   12. sep 2006 nå ja 5500 er for en 2,5 v6 men start med en mindre moter ellers hiver forsikringen pengene ud af dig smiley

• #8   12. sep 2006 jeg betaler 18000kr for VB fra 1998 1,6 i forsikringen. 19år

• #9   12. sep 2006 Okay, er glad for de positive ting i kan nævne.
    Men som jeg havde tænkt over og som i også nævner kan rusten vel blive en problem.

Jeg ved endnu ikke om min økoni strækker sig til en model efter 99'

Hvad er der af gode råd mod rusten hvis det bliver en årgang før 99'?

Kommentér på:
Opel Vectra b

Annonce