{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.875 visninger | Oprettet:

Faisal S
Faisal S
Tilmeldt:
29. jan 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

El problemer? Peugeot 206 {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg har fået et problem med min bil, og jeg undre mig lidt over hvad det kan skyldes, så jeg tænkte jeg ville spørge vismændende herinde.
Det startede for et stykke tid siden.
Min bil havde problemer med at starte når den havde været ude og køre, jeg tænkte at det kunne skyldes at bilen var blevet for varm fordi jeg pendler for meget, men efter et par forsøg så startede den altid (gentagne forsøg med tænding, brugte AC meget når jeg kørte).
For cirka en måned siden så virkede tændingen ikke, der kom en klik lyd men ingen ignition, men alt EL virkede fint ( Bilen blev skubbet igang et par gange, Radio, lygter ,vinduer og alt andet el virkede fint).
i sidste uge var jeg en tur forbi KBH, jeg er selv fra jylland så det en stor køretur, men jeg opdagede at når jeg brugte mine el vinduer eller åbnede dørene så ville alt EL i bilen på en måde genstarte. Og når jeg drejede nøglen på tænd så ville alt strøm gå amok, der ville komme en masse klik lyde og vindues viskerne ville begynde og bevæge sig uden at jeg havde aktiveret dem.
Jeg har vedhæftet en video, hvor klik lydene kommer fra, det lyder som om de kommer fra sikringsboxen foran.
https://youtu.be/cg0htRX8RQM

Hvad tænker i det her kan skyldes?
Er det fejl i ledninger?
Er det sprungte sikringer?
Eller er det Relæ fejl?


Kommentarer på:  El problemer? Peugeot 206
Kommentér på:
El problemer? Peugeot 206

Annonce