{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import tjek KM
  • #1   20. aug 2017 min tyske kollega sagde de ikke havde den slags kontrol... og de fusker rigtig meget med KM tal dernede...

• #2   20. aug 2017 Lige netop det jeg frygtede...

Er ude og søge markedet for den første MX5 og der er sgu ret stor forskel her hjemme, alt efter hvad de har kørt... Så vil ikke hente en hjem for blot at sælge en vare senere, jeg ikke kan stå inde for...

• #3   20. aug 2017 Hvis du er vågen og ser på pedaler hvor meget de er slidt og på undervognen samt lakken og på gearstang magneten så kan man hurtig se om det passer. Se dig godt for og du finder en god bil

• #4   20. aug 2017 En af mine kollegaer har en obd2 tester. Virker sammen med hans telefon. Den kan fortælle om der er fusket med kilometertælleren. Og den kigger ikke kun på tælleren, men måler også på alle mulige andre parametre. Hvor mange gange lyset har været tændt og vist også hvor mange gange bilen er blevet startet og på den måde finde ud af om det passer med kilometer. Virker dog kun til bmw. Men tænker at man kan få lign. til andre biler.

• #7   20. aug 2017 HA!
    "Hallo.
    Det er en rigtig fin MX-5 du har tilslag. Er du tilfældigvis pensioneret?" smiley

• #8   20. aug 2017 KM-Tal for for mig på mange biler det mindst vigtige. Bevares - det må da gerne passe.

Men jeg foretrækker først og fremmest at der ikke er rust, at elektronikken virker og at der ikke er mislyde ved kørsel. Om bilen så har kørt 250000 KM og speedometer siger 120000 KM er lidt underordnet.

Tyskerne er gode til at spole KM tilbage - men de er ofte også alt for dovne til at få resten af bilen til at ligne KM-standen. Kig efter skruer der har været løsnet ved speedometer. En klassiker! smiley

• #10   21. aug 2017 Servicebogen bør afsløre det.

• #12   21. aug 2017 Servicebog? haha.. Den kan enhver med bare et nogenlunde netværk da selv lave eller fremskaffe.. En servicebog betyder i dag ikke meget. Den digitale servicebog derimod - den hjælper meget.

• #13   21. aug 2017 en ny servicebog fås på nettet og du får et stempel med , du bestemmer selv navnet på værkstedet på stempel.. så det i tysk tv sidste uge..

Kommentér på:
Import tjek KM

Annonce