{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.997 visninger | Oprettet:

Skæring af bilnøgler 145-200, hvad fanden sker der {{forumTopicSubject}}

Har fået bestilt 2 nøgler hjem til bilen og ringer så rundt for at hører hvad det skal koste. Får at vide at det koster henholdsvis 145 og 200 kr pr nøgle af få dem skåret til min VW, ergo skåret bladet og nix wieder. Hvad fuck sker der, det kan da ikke passe at det skal koste så meget når de kan kopiere em alm husnøgle for 50 kr.

Jeg kunne forstå prisen hvis at den også skulle kodes til startspærre eller tilsvarende, men det er der jo ikke tale om her. Men hvis nogen af jer kender en der kan til en god pris i enten Fredericia, Kolding, Vejle, Middelfart eller Odense eller tilsvarende byer over vestfyn så hører jeg gerne fra jer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skæring af bilnøgler 145-200, hvad fanden sker der
  • #1   29. aug 2017 jeg købte to nøgler til en 97 golf tdi ved vw Aalborg. og de blev kodet til bilen det kostet 720kr med alt. så kan det jo næsten ikke betalte sig at købe nøgler på ebay. og derefter givet det for at få dem slebet til . og så vis de skal kodes også er der jo intet sparet ved dét.

• #2   29. aug 2017 Freeway, jeg kan kode dem selv ;). Og VW skal have ca 2000 for at kode dem til bilen. Og de fleste andre låsesmede 500 kr bare for nøglerne. Jeg har fået 2 nøgler for 150 kr på nettet komplet med elektronik og det hele. Skal bare have dem skåret til og så koder jeg dem selv ind. Men gider da ikke give det jeg gav for 2 nøgler for at få bare en af dem skåret til.

Det må kunne gøres billigere end 145-200 kr pr stk.

• #3   29. aug 2017 Bazar Vest taget 70,- pr nøgle. smiley
    Verner Mortensen (Silkeborg) tog 156,- for at kode to nøgler for mig, plus to brugte fjernbetjeninger.

• #4   29. aug 2017 Jeg fik skåret mine 2 nøgler gratis.

Men måske var det gratis fordi jeg samtidig skulle afhente 3 Ruko systemnøgler smiley

• #5   29. aug 2017 Ellers kan steder som Silvan osv også skære nøgler. Dog vil jeg anbefale at gå til en låsesmed. Selve proceduren tager under 5 minutter. Så det kan ikke koste mere end 100kr.

• #6   29. aug 2017 Peter J, er Bazar Vest ikke i århus?. Det er lidt langt at kører hvis at det er :P. Jacob, er du sikker på at Silvan kan skære bilnøgler hvor at der skal laves en decideret spor i metallet og ikke bare toppe og dale som en alm husnøgle?.

• #7   29. aug 2017 #3 ved ikke hvornår du fik det gjort men jeg har givet 150 kr pr nøgle i bazar vest for nogle måneder siden da jeg sku skifte almindelig nøgle til klapnøgle

• #8   29. aug 2017 #6 Ville du spare penge eller hvad ? smiley

#7 Det var i januar. Jeg gav kun 70 for den ene nøgle jeg fik skåret.
    Han kunne sikkert ikke lide dig smiley

• #9   29. aug 2017 Haha det kan godt være.. Han brugte også lidt mere tid fordi nøglebladerne ikke passede helt sammen måske derfor tog han så ekstra?

• #10   29. aug 2017 Peter J, giver ikke nogen mening at kører til Århus for at betale 300 kr for 2 nøgler hvis jeg alligevel skal betale 300 kr hernede. Og til 140 for 2 nøgler bliver det stadig dyrt når jeg skal regne diesel og det hele med ind i det for kørslen til/fra århus

• #11   29. aug 2017 Det var sikkert noget skrammel du kom med. Han tog lidt ekstra for svie og smerte smiley
    Jeg smed nøglen, driblede ned i den anden ende og handlede lidt brød, kom tilbage og smed 70kr. Dejlig butik smiley

Danger, nu er du vist sippet smiley . Det er også kun i_ipek der betaler overpris for nøgler i Bazaren.

• #12   29. aug 2017 De tager "overpris" (det synes jeg ikke engang, det er), fordi de skal snakke med 5 nærigrøve, der ikke vil betale, hvad det koster, før de har en ordre...

Kæft mand... Lad os antage, at du finder et sted, hvor de gør det for 80 kr. Din timeløn i din søgen efter et sted, de vil gøre det billigere, er under alle omstændigheder latterligt lav.

De billige kina-kopinøgler er i øvrigt lavet af elendigt metal. Mange kan slet ikke skære i det, fordi det er for blødt. Så er du advaret. Jeg taler af erfaring - mine var ubrugelige efter de blev skåret.

• #13   29. aug 2017 Bay, min sidste nøgle var en Kina nøgle og den virkede fint. Og har fundet en der gider skære dem for en flad 50'er stykket. Og det uden at jeg har brugt alverdens tid på det

• #14   29. aug 2017 http://www.bilgalleri.dk/noegle-til-hyundai-getz_-accent_-matrix_-tucson-og-tiburon/id-2179300 kina nøgle men den er alligevel lækker kvalitet. Sælges videre fordi jeg har ikke brug for det

• #15   29. aug 2017 Dani autonøgler.

Gav vist 300kr for at få skpret en abus nøgle og en til min mc, inkl begge nøgler.

• #16   29. aug 2017 Hej
    Fordi de kan smiley
    MVH KP

• 2Kvik 4
    2Kvik 4 Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 4 Emner: 27 Svar: 196
    #17   30. aug 2017 Bilnøgler med spor er en del dyrer at skære end alm Flat keys
    Og jeg kan kun sige mange af de billige kina nøgler ikke er ret gode jeg har måtte opgive at skære en del da de ikke holder standart mål i forhold til orginal
    Hilsen Låsesmeden

• #18   30. aug 2017 Fatter ikke du gider lave så stort et nummer ud af knap 100kr. Forhandlere tager mere for alting, fordi de kan, og folk ikke ved bedre. Det kan vel næppe komme som en overraskelse.

• #19   30. aug 2017 Anders K, gider ikke betale 3-400 for noget jeg kan få 100. Og har det på samme måde med alt andet, har aldrig betalt prisen

• #20   30. aug 2017 Du ville få et langt sjovere liv, hvis du droppede at gå op i småting for håndører...

• #21   30. aug 2017 Bay 250-300 kr er ikke småører og har et udemærket liv netop fordi jeg ikke bare render og klatter med mine penge og hellere ser om ting kan gøres billigere til en hvis grænse

• #22   30. aug 2017 Som jeg forstod det, sparede du knap 100 kr. pr. nøgle, sandsynligvis så uden at betale moms osv., men lad nu den ligge...

Du har brugt en del tid på at undersøge, hvem der laver nøgler. Dernæst har du ringet til dem alle for at høre, hvad det kostede. Så har du oprettet et indlæg herinde. Det kan næppe gøres på under en time. Jeg ved så ikke, om du skal køre længere for at få dem lavet, men det er der da i hvert fald ikke plads til i "budgettet", hvis du skal have en bare nogenlunde timeløn for det, du har lavet/undersøgt.

Jeg siger ikke, du ikke har et godt liv. Men det vil blive bedre, hvis du dropper at gå op i alt det der. Jeg taler af erfaring, for jeg har selv været en nærigrøv ligesom dig. Og efter jeg har "smidt" det nærigrøvs-gen er jeg såmænd kun blevet rigere, overordnet set.

Men det var nu også bare en opfordring. Jeg forsøger ikke at styre dit liv. Det er jo kun DIT liv, der bliver bedre, og ikke mit, hvis du omlægger nogle af dine vaner smiley

• #23   30. aug 2017 Du er en af dem der gemmer og medbringer deres egne plastic poser fra supermarkedet, er du ikke? smiley

• #24   30. aug 2017 Det gør jeg da.. hvorfor skulle jeg smadre naturen og betale for noget jeg har skuffen fuld af...

• #25   30. aug 2017 Du smadre naturen? Netto producerer næppe flere plastic poser af at du ikke køber en ny hver gang, og i stedet bruger den som skraldepose. Så bruger du jo bare mindre rigtige skraldeposer. Det argument er en ommer smiley

• #26   2. sep 2017 Anders K, jeg har købt de der fler gangs poser fra rema 1000 som jeg bruger

• Rene A
    Rene A Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 38
    #27   19. sep 2017 Har du overvejet hvad en nøglefræsemaskine til VW koster den koster kr 185000,00 og so kommer du med noget kina skrammel de ofte knækker en fræserstift der koster kr 2500,00
    så du må jo tro det hele er en gavebod
    Autolåsesmeden

• #28   19. sep 2017 René A, fik dem skåret for en 50 kr stykket hos min lokale nøglepusher. Så der er nogen her i landet det scorer fedt på dumme kunder. Og maskinen til at fræse nøglen koster kun 15-20k.

Og det du kalder kinaskrammel ligner 100% nøjagtigt den samme nøgle jeg gav 900 kr for sidste år uden kodning og skæring og her gav jeg 250 for 2 nøgler skåret og så kodede jeg dem selv ind

• #29   19. sep 2017 Du smadre naturen? Netto producerer næppe flere plastic poser af at du ikke køber en ny hver gang, og i stedet bruger den som skraldepose. Så bruger du jo bare mindre rigtige skraldeposer. Det argument er en omme

Jeg læste først den her besked nu.. jeg håber virkelig det er en dårlig joke..
    ellers kan man vende den om og sige, man behøver ikke slukke for strømmen, lukke for vandet, spare på brændstof mm, for det er jo ikke sådan at der bliver produceret mindre bare fordi man ikke bruger det... hahaha

• #30   19. sep 2017 Og så er vi slet ikke endnu på at den emballage som jeg sparer væk og IKKE smider I skraldespanden hver gang fylder mindre i skraldespanden, og jeg kan nøjes med at få den tømt hver 14. dags fremfor hver 7. dag.. det sparer både penge og miljø.. alene der kan EN person gøre en forskel...

Kommentér på:
Skæring af bilnøgler 145-200, hvad fanden sker der

Annonce