{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.724 visninger | Oprettet:

Søren N
Søren N
Emner: 35 Svar: 87

Opstart leasingfirma - kontakter i Tyskland {{forumTopicSubject}}

Nu er der efterhånden mange leasingfirmaer på banen, som har kontakter i Tyskland.

Så mit spørgsmål er, hvordan får man skaffet sig en kontakter i Tyskland ved opstart af Leasingfirma?

Jeg ved godt der er nogle regler for hvornår man af SKAT kan blive godkendt til at starte et leasingfirma.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstart leasingfirma - kontakter i Tyskland
  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #1   31. aug 2017 Man undersøger og tager kontakt.. Indkøb/sourching 101

• #2   31. aug 2017 Jeg tror personligt på, at leasing bliver mindre attraktivt, hvis regeringens forslag om nedsættelse af registreringsafgiften gennemføres. Det påvirker naturligvis også afgiften på en leasingbil, men pengebindingen ved køb vil være mindre, ligesom besparelsen på afgiften vil blive forholdsmæssigt mindre. Jeg mener derfor IKKE, at tiden er inde til at starte nyt leasingselskab.

Det er selvfølgeligt bare en teori og et godt råd. Jeg skal ikke bestemme, hvad du gør smiley

Jeg kunne med nuværende regelsæt ikke finde på at lease, sådan som tilbuddene ser ud nu. Men det er der tydeligvis mange andre, der vil - fortrinsvis folk, der ikke kan regne, vil jeg påstå smiley

• Søren N
    Søren N Tilmeldt:
    apr 2015

Emner: 35 Svar: 87
    #3   31. aug 2017 BAY: Det er nu ikke det der er mit issue her om det kan betale sig, for det tror jeg nok det vil kunne, alt afhængig af hvem du er som person, For ved leasing har du en bil uden afgift, som er lettere omsættelig, da markedet er større. Ligesom du ikke skal frygte at du ved en afgiftsændring, af reg. loven, som vi står over for nu vil påvirke, at din bil falder i værdi "Overnight".

Så hvordan får man den "Gode" kontakt nede i Tyskland?

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #4   1. sep 2017 Søger dig frem, fremlægger din buisnesscase for interessante du vil være klient/kunde hos,. smiley

• #5   1. sep 2017 Hvis det var så nemt havde alle jo gode kontakter....

Man får dem ved at kende nogen. Og man kommer til at kende nogen ved at starte bilen og komme på besøg. Og er helt sikkert deres interesse er størst hvis du også køber nogle biler...

• #6   2. sep 2017 Jeg har fuld respekt for din holdning og håber kun, det lykkes dig smiley Det var bare lidt input til hvis du ikke havde "tænkt dig om" i forvejen smiley

Kommentér på:
Opstart leasingfirma - kontakter i Tyskland

Annonce