{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

seat altea overtryk ved oliefilter {{forumTopicSubject}}

hey. jeg står med et probmen at min seat altea fr blvier ved med og løsne toppen af min oliefilterholder selv om den er spændt som den skal. bilen har kun gået 22xxxx og har lige fået skiftet topstyk tandrem, oliekøler, dyser og alt det der hører til det. men når bilen er kold og man starter den så smider den toppen af oliefilte holden. ? hvad er problemer ? håber i kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  seat altea overtryk ved oliefilter
  • #1   31. aug 2017 lyder til olie systemet er blokeret et sted i toppen . så det ske på en gammel golf engang. hvor knasten var forkert og så kunne den ikke sende det rundt olie. og så skød den olie filteret af ved pakninger . så der er nok ikke andet der end at skille den af. og blæse alle oliekanaler igennem ind til du finder er hvor den er stoppet. men har du prøvet et andet oliefilter ikke ? og du har tjekket gennemgang i olie køleren ?

• #2   31. aug 2017 oliekølen er helt ny og er filter også. og har kørt 1000km siden alt er sikftet og så gjorde den sådan i morges. kan det være låget der er slidt?

• #3   31. aug 2017 det ved store gummi pakning den skyder ved oliekøleren ikke ?. syns du skal prøvet at spænde det hele og så måle olietrykket. både i topstykket der plejer at være en skrue man kan løse og måle trykket der. og så måle trykket ved oliefilter konsol. der hvor oliesensor sidder, så kan du se om der er meget laver olietryk i topstykket. end der er i bunden. men der kan være fejl på et nyt oliefilter. det har jeg prøvet 2 gange . engang hvor der ingen olietryk og det var filteret der var lukket . og anden omgang opstod det efter 500km kørsel .

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #4   31. aug 2017 "kun" når den er kold ?

• #5   31. aug 2017 ja kun når den er kold. og har skiftet snart alt

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #6   31. aug 2017 er mystisk, måske oliepumpe ikke kan komme af med tryk ved start ? blokering som forsvinder når den er startet ? er blank har dog set at toppakning har været forkert og også hørt den er vendt forkert..

• #7   31. aug 2017 pakningen er go nok og vender rigtig smiley kunne kun vende på en måde. og alt er spændt de nm de nu skal. men der kommer ny top af oliefilter holder i morgen så må jeg håbe det hjælper

Kommentér på:
seat altea overtryk ved oliefilter

Annonce