{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Evo 9 vs Golf 7 R
  • #1   1. sep 2017 Evo, den anden er jo bare en kedelig alm VW golf.

• #2   1. sep 2017 De 2 biler kan ikke rigtig sammenlignes smiley men klart Golfen af de 2 i videoen.

• #3   2. sep 2017 Golfen uden tøven. men jeg er også VAG til fingerspidserne! smiley

• #4   2. sep 2017 golf, evo er bare en kedelig Mitsubishi...

• #5   2. sep 2017 Ville da klart vælge EVO... kommer aldrig til at køre i FAG... Gider sgu ikke råbe Heil hitler for at starte min bil...

"Folkevognsfabrikkerne blev grundlagt i 1930'erne af Hitler under navnet KdF-wagen, som var en del af hans program for Kraft durch Freude." Alene det er nok til ikke at køre folkevogn...

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #6   2. sep 2017 #5 Hvad med f.eks. Siemens, Ford og Hugo Boss som ydede stor økonomisk bistand til Hitlers regime, har du det lige så stramt med dem?

• #7   2. sep 2017 Går ikke i Hugo Boss... Det er jo alt for dyrt... Ford bryder jeg mig ikke om af andre grunde, og siemens... Well de laver nogle fine ting... Ingen af de firmaer er dog direkte grundlagt af Adolf himself...

• #8   2. sep 2017 Jeg kører rundt i en Evo 8 med 400 heste og ville sgu ikke bytte den til en golf.

• #9   2. sep 2017 Golf'en!!!!

Til enhver tid, det er en dejlig bil smiley

• #10   2. sep 2017 #7
    Du går glip af en forfærdelig masse skønne og dejlige ting.

Det er synd for dig at du hænger dig i fordomme og forældet historie smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #11   2. sep 2017 Evo uden tvivl!

• #12   2. sep 2017 #10 Det er synd for dig du ikke forstår humoren i det jeg skrev... Selvfølgelig FAG gruppen bevæget sig væk fra de gamle syge ideologier, og selvfølgelig er VW ikke styret af nazipartiet... Og selvfølgelig får man langt mere for penge hvis man køber japansk frem for FAG... Japanerbiler har mere udstyr til de samme penge... er mere pålidelige (Mest pålidelige bilmærke i 2016 var toyota) Motorer og komfort er lidt den samme... medmindre man kører mazda som heldigvis ikke er begyndt på det der fimsede "motorerne skal være mindre og med turbo så de bruger mindre brændstof" hippie pjat... Og vil man absolut have en lækker tysk bil med bedre luksus og komfort osv så er der BMW og Mercedes... Så nej jeg kommer aldrig i hele mit liv til at køre i noget fra FAG gruppen da ALT de laver er overpiced og overhyped af FAG Fanboys...

(Og inden du mener jeg sviner "vag" biler ved at skrive FAG, så skriver jeg det jo bare som det RIGTIGT udtales... For hvordan er det nu lige man udtaler V på tysk? smiley )

• #13   3. sep 2017 #10

"Skønne og dejlige ting"? Gay too much?? smiley

Kan godt være, at en Golf er en "dejlig" bil... Men en EVO er altså en ufiltreret køremaskine. Alle dem, der råber Golf, har aldrig prøvet en rigtig EVO.

• #14   3. sep 2017 #12
    Det er trist din humor er på så lavt og primitivt et niveau, men hvis ikke der skal mere til at fornøje dig, så giv den endelig gas!

• #15   3. sep 2017 #14
    Cute... Du har intet modargument = du sviner mig til.. Typisk fag kører...

• #16   3. sep 2017 #15
    Hvis du opfatter det som en sviner, så er du temmelig nærtagende smiley

• #17   3. sep 2017 #16
    "lavt og primitivt et niveau" Har man brug for at fortælle andre de er lave og primitive, så giver man dem en sviner...

Men ok jeg kan se hvilke biler du har haft, så du kender jo kun til de overprized, elendige rustbunker VW laver... Du kender godt VW,,, Dem der lavede golfen der var berygtet for at ruste op hurtigere end en Opel... smiley Eller som vi andre kaldte den velkendte tyske VW "Kvalitet".... smiley

• #18   3. sep 2017 #17
    Jeg har trods alt en erfaring med deres biler, og har ingen oplevelser af at de ruster eller er svagere end andre bilmærker når jeg sammenligner med venner, kollegaer og familie smiley

For mig handler det om at jeg får en optimum service fra forhandleren og serviceværkstedet, samt at bilerne til fulde har det der tiltaler mig.

Jeg kører ikke trackday, vejene er ikke en racerbane, og i betragtning af det, så er der en ganske god kørekomfort i både VW (med undtagelse af min Beach Buggy smiley ) og Audi.

De herinde der udtaler sig om biler uden egen erfaring giver jeg ikke ret meget for.

Jeg skal ikke kunne afgøre om andre biler er gode eller ej, men personligt appellerer andre koncerners biler ikke til mig idet jeg er tilfreds med både produkt og service hos VAG.

Det har intet at gøre med at være fanboy, indrømmet, det var jeg engang for mange år siden da jeg var ung, men med tiden er det ændret til blot at være en trofast kunde.

Jeg synes ikke produktet er for dyrt, men jeg har måske for mange penge, eller er måske bare ligeglad så længe jeg er tilfreds - who knows!! smiley

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #19   23. dec 2017 Jeg tror ikke man finder ret meget andet end VW der har 10-12 år gamle biler, hvor bagklap og forskærme enten er fyldt med bylder eller er rustet væk. Hvis det er høj kvalitet og skønne og dejlige ting, så har jeg et meget forkert indtryk af de to benævnelser. VAG biler er ikke mere værd end alle andre biler. Det er blæst op til en hel del mere end det egentlig er, problemet er bare at folk æder det råt og tror på det. Lemminge syndrom.

• #20   23. dec 2017 #19
    Eller måske VW af en eller anden uransagelig årsag har formået at opbygge et brand som har været holdbart, og som har formået at holde hånden under dem.

Alle de der rustne VAG biler du ser, oplever jeg slet ikke. De må være meget koncentrerede i bestemte lokale områder smiley

Tror generelt alle bilmærker er forholdsvis jævnbyrdige, og folk køber forhåbentlig bil efter det som tiltaler dem mest, og som har de ting som de prioriterer.

• DisConFlubberated

#21   23. dec 2017 Jeg har set de rustne VW'er over hele landet, flest på fyn og sjælland. Man kan opbygge brand på mange måder, en af dem er markedsføring. En anden er et ovenud godt produkt i sin helhed. VW har brugt markedsføring.

• #22   23. dec 2017 VAG biler går sikkert lige så meget i stykker som alle andre, men de tyske biler, deriblandt VAG, har noget de fleste andre ikke har - en helt speciel følelse af kvalitet, design og køreglæde. Det får man altså ikke leveret i en Citroën eller en Toyota.

• DisConFlubberated

#23   23. dec 2017 Der er da noget mere design i citroens DS serie end i nogen nyere VW. Kvalitetsfølelsen får man i tyske biler som Mercedes og BMW, det jeg har haft med VW at gøre i "nyere" biler, alt fra 10-12 år gamle (og også endnu ældre) biler og op til helt nye, der syns jeg ikke der har været ret meget kvalitetsfølelse. Men uanset hvad, så er det jo smag og behag som altid.

• #24   23. dec 2017 #21/22
    Det er sjovt som nogen ikke vil anerkende at smag, prioriteringer og opfattelser er forskellige fra person til person.

Jeg kan stort set ikke udtale mig om andre bilmærker en VW eller Audi når det kommer til kvalitet, service og køreegenskaber, for jeg har aldrig ejet andet.

Dog kan jeg udtale mig om køreoplevelse og egenskaber for mange andre bilmærker da jeg ofte lejer biler ifm rejser.

Det giver mig ikke anledning til at tale ned om andre biler, men blot konstatere om de appellerer og tiltaler mig eller ej.

Hvis du bygger dine udtalelser om VW på egne oplevelser og erfaringer er det fuldt ud acceptabelt, men bygges de på historier og hvad andre siger er der ikke meget værdi i det.

Hånden på hjertet, jeg ser ikke VW eller VAG der er rustne i en grad som du beskriver dem, og det har intet at gøre med at jeg selv ejer og kører i dem.

Personligt er jeg overordentligt tilfreds, og har udelukkende oplevet kvalitet og gode køreegenskaber i forhold til de biler jeg har haft.

Kommentér på:
Evo 9 vs Golf 7 R

Annonce