{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.579 visninger | Oprettet:

hærværk {{forumTopicSubject}}

Nogle ridsede fredag aften min bil med en 10 cm lang rids på fronten af min bil... Personen der gjorde det blev opdaget da min underbo fredag kl 23.00 selv skulle ud og køre og så vedkommende gøre det... Efter ord fra min underbo skyndte han sig at snige over for at få fat i vedkommende men han løb... han ringede kort efter til os - vi var hjemme ved min mor som havde hentet os samme dag fordi vi skulle passe hund og kunne køre i hendes bil hele ugen.

Min underbo så en ung mand på omkring 18-25 år med lyst hår men det er jo ikke beskrivelse nok... i samarbejde med ham har vi anmeldt hærværket...

Jeg kørte i dag til FIAT som har poleret og malet skaden ned gratis - men vi skal lakere skaden i et par uger fremover... har købt noget lak så jeg selv kan gøre det...

Jeg har kontaktet boligselskabet og vi har fået en lukket garrage
Min underbo nåede at tage et billede af personen på telefon dog i mørke... ville i anmelde det?

på forhånd undskyld er ordblind.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hærværk
  • #1   4. sep 2017 Savner de sjove Trollers herinde... smiley Det andet er bare for langt og kedeligt at læse...

    BTW BRUGEREN HAR SMIDT MIG PÅ FILTERLISTE....(Har stadig 2 minutter til at rette min besked...)


  • #2   4. sep 2017 Haha det så skidt formuleret at det ikke engang er sjovt.. Hvor finder du det henne Christian?

  • #3   4. sep 2017 Et boligselskab betaler sgu da ikke for en skade fordi det er foregået på deres parkeringsplads og Fiat arbejder ikke gratis, sikke en omgang lort at lukke ud...

  • #4   4. sep 2017 Jo Fiat ordnede det gratis... en mekaniker kom ud og malede det gratis... det er en service når man er kunde!


  • #5   4. sep 2017 Og før stod der i teksten at boligselskabet ville betale fordi det var sket på deres parkeringsplads, men det er væk nu??
    Ja godaw do...


  • #6   4. sep 2017 Det fede ved den profil er at den tilfældigvis følger alle de som Christian også ville gøre. Man ved bare at IQ´en ikke trykker på en troll som denne..

  • #8   4. sep 2017 vis det er ægte mener du vel han plettet med en rep stift gratis og ikke malet det smiley

  • #10   4. sep 2017 Jeg ville nok anmelde det til bestyrelsen og derefter lakere den 4-5 gange om ugen i 46uger.
    Håber du har fået en stor lukket garage, jeg var ikke fået med til noget under 55 kvadrat meter, for det ville sku være ringe service! desuden burde Fiat vel, når man er god kunde, stille en Ferrari til rådighed mens de skifter hele karossen, da du selvfølgelig overhovedet ikke skal kunne ane ridsen...??


  • #11   4. sep 2017 Fik i det malet hos FIAT, eller var de hos jer? -og hvorfor male det et par uger fremover, når det er lavet?
    -fandme en livlig fantasi du har! hils Liselotte og Christian mange gange smiley


  • Tommy V
    Tommy V Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #12   4. sep 2017 Skurken kørte vel afsted i en rød ford 1.0 og mumlede alt muligt omkring amerikaner biler bare er det bedste...

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #14   4. sep 2017 Er sikker på at personen har en eller anden form for had mod Toyota og generelt dieselbiler

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #16   5. sep 2017 Det er jo det rene troll

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #18   5. sep 2017 Ja smiley Skrev for nogle uger siden med personen og dengang hed hun Liselotte og var 29 år gammel. Synes det virker lidt skørt at hun lige pludselig er blevet 5 år yngre og skiftet navn smiley

    Og generelt de tråde hun har haft lavet, så er der faktisk ikke rigtig noget der giver mening


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #20   5. sep 2017 Hahahaha præcis

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #22   5. sep 2017 Hov haha. Min fejl smiley

  • #23   5. sep 2017 Jamen selvsagt kommer Fiat da pilende og laver skader u/b. De har et team ansat til det samme. Og naturligvis stiller boligselskabet da deres største lukkede garage til disposition. Det var ellers der, de opbevarede deres maskiner. De må nu stå ude i regn og sne, så beboerne kan parkere deres Fiat under lås og slå.

    Helt så godt er det ikke her. Vi har kun carporte og der er årelange ventelister. Men skulle en eller anden få ridset min bil, vil jeg OMGÅENDE forlange en plads i materielgården!
    Den er blevet skrammet mange gange, når folk banker døre op i den på p-pladsen, men tænk: Ford kommer altså ikke ud og reparerer sådanne skader.
    Heller ikke om søndagen. Skodfirma!
    (En smule sarkasme KAN være anvendt).


Kommentér på:
hærværk

Annonce