{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Fidusen på købsaftale hos forh. {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået et tilbud på en bil hos en forhandler. Min bil indgår i handlen plus jeg giver oveni. Vi blev enige om pris på min bil, men priserne både på min bil og den jeg vil købe reduceret med 20000,- på købsaftalen. Hvad er det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fidusen på købsaftale hos forh.
  • #1   8. sep 2017 Det han giver 40.000,- for din bil og vil havde 120.000,- for den han sælger. Han nedskriver singlen bil 20.000kr og ned skriver din til 20.000kr det giver ham nogle administrative skatte fordele og du "få" stadig 40.000kr for bilen halvdelen er bare et afslag i prisen

• #2   8. sep 2017 Det er fusk - hvis handelen af en eller anden grund skal gå tilbage på et senere tidspunkt, bliver du snydt for 20.000,-

• #3   8. sep 2017 Ved at lade forhandleren gøre dette fik vi også presset vores fabriksnye bil længere ned smiley Forhandlerne har nogle fordele ved at gøre dette og vi sparede penge så win win

• #6   9. sep 2017 som regel er det kun en fordel for forhandleren ved salg af nye biler og en brugt i bytte - ved nye biler er der mulighed for at skrue lidt på registreringsafgiften ved at fjerne fortjensten på den nye = lavere registreringsafgift og samtidig købe den brugte bil billigere = højere fortjenste på den - staten mister lidt registreringsafgift på den konto.

Det har intet at gøre med at pengene ikke figurerer og der ikke betales skat.

Kommentér på:
Fidusen på købsaftale hos forh.

Annonce