{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Corolla sportsvan fejl?
  • #1   10. sep 2017 de ruster overalt... Forbro , bund ,(tvær)vanger, støvplader,.. men der er mange uden rust.. har bare lige kasseret en hvor de 4 nævnte ting var fejl.. det er så en gammel bondebil.. smiley

• #2   11. sep 2017 det benzin motore du kikker på det er en okay motor. syns ikke jeg har set nogen med flække blok/top der. men 2.0/2.2 d4d med alublok og top er en helt anden sag . de kan blive skæve/flække og videre . men som der bliver sagt tjek rust. har lige hjulpen min fars bil igennem syn. godt nok en toyota avensis verso 04. måtte skiftet forbro og svejse inder paneler og ydre paneler. og skiftet bunden på kassen bag i,hvor donkrafteen lægger i. og nogen gummiprop huller under den så tjek rust da de to jo næsten er bygget ens op men der køre nu en del næsten rustfri rundt i nu. så gå den godt igennem .

• #3   11. sep 2017 #1
    Det var ikke en avensis sportsvan? Har aldrig set nævneværdig rust i en corolla sportsvan smiley

Motoren døjede lidt med olieforbrug da de var nye, mange fik skiftet motorer. Dem der ikke er skiftet fejler typisk ikke noget. Men spørg til det.
    Bagerste ankerplader er ret dyre at skifte. Ellers er bilen ok.

• #4   11. sep 2017 Corolla Sportsvan fra 04 til 09 fejler ikke det store, hvis du holder dig til benzinmodellerne.

• #5   11. sep 2017 Folk forveksler iøvrigt tit navnene på Avensis Sportsvan og Corolla Sportsvan. Jeg har haft begge. Førstnævnte ruster. Det er ikke et problem på sidstnævnte

Kommentér på:
Corolla sportsvan fejl?

Annonce