{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Køb af bil med mange km. {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at tænke på et nyere bilkøb (fra 2005+, maks 95-100kilo) og kigger i den forbindelse på Audi & BMW (helst, med aut. gear pga. bykørsel). Har også kigget en del på Chevrolet Epica etc. i den klasse, men synes ikke rigtig kvaliteten er ordenligt (kan være jeg tager fejl smiley ).

Kan se der er mange biler til salg i ovenstående prisklasse (Audi/Bmw) som har gået 200.000 Km +, men kan simpelthen ikke finde ud af om det er værd at kaste så mange penge af efter sådan en vogn? Min forrige gamle A4 har gået 360+ og kører stadig som smurt, men hvordan er det med de nyere vogne? Ville i holde jer fra det?

F.eks:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/523i/25-aut-4d/3315257
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/a6/24-v6-multitr-4d/3381949

Mvh. Simon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af bil med mange km.
  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
    #1   10. sep 2017 Ud fra hvad jeg tidligere har læst, så skulle a6'eren med en 2,4 og multitronic være en virkelig god og solid bil. Har ikke selv stiftet bekendtskab med den, men har hørt om mange der har og kender også en der har en. Den kører bare. smiley

• #2   10. sep 2017 Nyere vogn der er 12 år gammel, så ved man at man er i DK når en nyere vogn er over 10 år smiley

Jeg ville ikke være bekymret over de mange km hvis bilen er vedligeholdt og du får undervogn osv tjekket evt på lift inden køb smiley

• Jensen
    Jensen Tilmeldt:
    jan 2009

Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 30
    #3   11. sep 2017 Multitronic gearkassen og forkæden på Audi, kan blive et dyrt bekendtskab.

• #4   11. sep 2017 En bmw med 200.000 km på bagen er slet ikke et problem i sig selv.. nogle modeller har sine fejl og svagheder men dem ka vi komme til når du har bestemt dig for hvilken bil der søges efter smiley

• #5   16. sep 2017 Jeg har en 320d e 91 som har kørt 420.000 den køre stadig lækkert.
    Det kommer alt I alt and på hvordan bilen er blevet behandlet igennem tiden..

Kommentér på:
Køb af bil med mange km.

Annonce