{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Photoshop billeder
  • #1   13. sep 2006 Nice smiley

• #2   13. sep 2006 Nice work.... smiley

• #3   13. sep 2006 Udemærket gået - mange fede modeller!

• #4   13. sep 2006 Mht lakering så benytter jeg for det meste lag, hvor man først skærer karrosseri ud, gemmer det som lag, ændrer det så fra feks NORMAL til overlay, hvorefter man så kan kopiere laget igen, og ændre dets tilstand igen igen igen. Dette giver flere lag med karrosseriet, men til gengæld giver det også perfekte/ægte farver, uden at lys, skygger osv ændres.
    Nogle af lagene kan man så finjustere i "FILL", så de ikke hedder 100%.

Som Dentzo også nævner, saturation og lightness, men man skal helst ikke skrue for meget på lightness delen...
    Saturation er den del man skal arbejde med :o)

Nogle gange kan det bedst betale sig ikke at fritlægge bilen,.. hvis der er genskind af feks træer, buske osv, så ser det ikke så smart ud hvis man placere den et nyt sted, eller laver en kunstig ensfarvet baggrund smiley

hvis der skal fritlægges, så er det enten "the hard way" med at viske alting væk,.. bruger selv en wacom digitzer pen til dette,...
    Eller man kan bruge Paths,.. og trække kurver ligesom i feks Illustrator,..dette er effektivt og super præcist med kurvede, buede linier som feks biler.

Har selv lige lavet manipulerede billeder af min egen bil,.. nogle fotos jeg selv har skudt,.. de kan også ses i mit album herinde,... og jeg har netop ikke fritlagt bil, da den står med genskind fra træer osv :o)

• #6   13. sep 2006 http://www.carandmodel.com/ <- her kan du finde kits og wheels som har høj res. Det kan jeg se du har lidt problemer med.. Kan ikke sige så meget om dine billeder end: Man skal jo starte et sted smiley

• #8   13. sep 2006 OttZeN [Århus] <- Helt enig smiley

• #9   14. sep 2006 jeg fik photoshop for næsten et år siden og har så kun brugt lidt af min fritid på at lære det og har kun fået hjælp fra eng. hjemmesider såå jeg syntes selv de er oki...

Kommentér på:
Photoshop billeder

Annonce