{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Køb af bil {{forumTopicSubject}}

Hej bg, håber I kan hjælpe. Jeg skal til at køre 60 km dagligt, til og fra arbpejde, og skal derfor have fat i en bil. Da det meste af vejen er motorvej, vil jeg helst have noget der er støjsvagt, højt gearet og med overskud til overhalinger.
Det skal helst være en coupe, da jeg bor et sted hvor der ikke er plads til at holde med en stor bil. Om det er benzin eller diesel er mig lige meget, bare den ikke er alt for dyr i afgifter.
Jeg har kigget på både astra H, pug 207, fiat grande punto, og corsa d, men ved intet om hvordan disse biler er at køre i. Kan I evt anbefale nogle bestemte modeller? Og begrund venligst hvorfor. Budgettet ligger på maks 50.000
På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af bil
  • #2   26. sep 2017 Ingen kan forklare dig på nettet, hvordan du oplever de forskellige modeller og hvilken du befinder dig bedst i ?

    Ud og prøvekør dem alle sammen, vælg så 1- 3 kadidater ud og gå så efter det eksemplar der giver mest bil for pengene .

    Hvis du ikke ved noget om biler er et brugtvogns eftersyn et must inden du skriver under på din nye bil .

    60 km om dagen ?
    Så skal det jo nok være en diesel, men til 50.000kr kan du godt risikere at de har et anseeligt kilometertal på tælleren , og selvom de fleste dieselmotorer kan tåle at køre langt, så slider mange kilometer også på undervogn og vel også på kabinen .

    Så rådet må være at bruge de kommende weekender på støve brugtannoncerne igennem, vælge de bedste bud ud , og komme ud at køre i dem, for at finde den bil du bedst kan lide .

    Fornøjelsen er helt på din side .




Kommentér på:
Køb af bil

Annonce