{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterdæk fra thansen er de noget værd?
  • #1   26. sep 2017 Hvad er prisen?

• #2   26. sep 2017 263,20kr smiley

• #3   26. sep 2017 Det er sgu da sommerdæk, der er på billedet...

Og generelt, Imperial er noget lorte dæk.

• #4   26. sep 2017 Købte nogle brugte fælge med deres rockstone dæk på, super godt mønster og god slidstyrke men så snart der var faldet 20 regndråber fedtede hjulene rundt på 208'eren og den er ingen raket smiley 1-2-3 gear kunne den trække dækkene rundt i
    Fordelen var at man kunne nå 100 i 3 gear på vej ud af rundkørslerne med esp'en slået fra over 100 slog den til og så gassede bilen ned så den kørte omkring 50-70
    Dækkene har ikke omløbsretning og jeg kører aldrig på billige vinterdæk fra thansen eller nogle andre
    Der er så lidt at spare over mange km så hellere købe noget kvalitet og vær sikker på du ikke er skyld i uheld smiley

• #5   26. sep 2017 Ja okay drenge, kan sku godt se jeg har fået kigget på et sommerdæk haha det kommer jeg nok ik så langt med godt der er nogen der er vången haha smiley

• #6   26. sep 2017 Så vil jeg prøve at kigge efter nogen andre et andet sted det smiley

• #7   26. sep 2017 Et hvilket som helst vinterdæk er bedre end et sommerdæk om vinteren, MEN ville ALDRIG spare der, køber kun ved de store mærker, Conti og Goodyear, men mindre kan gøre det.
    Det dæk der har max kostet kr 70-100 ud af fabrikken!

• #8   26. sep 2017 Vores nye Honda blev leveret på Dunlop Winter response sp 2 og de er super gode, de stod super godt fast i vinters og larmer intet i forhold til vores alpin smiley De koster nok 350-400 kr stykket i din størrelse kig evt på dækonline osv smiley
    Pris forskellen vil være 400-500 kr over de næste 6 vintre (afhængigt af kørselsmønster selvfølgeligt) og de små mønter ville jeg ikke spare hvis jeg var dig smiley

• #9   26. sep 2017 Jeg køre på Continental og det er et super godt mærke. Så det bliver det fremtidige mærke. Både sommer og vinterdæk. Thansen har også Continental til gode priser. 479kr for vinterdæk pr stk har ikke kunne finde det billigere. 195/65/15 sommerdæk hedder 225/45/17" også Continental med enten B/C som brændstof mærke. Jo tættere på A jo bedre og jo mere økonomisk er bilen smiley

• #10   26. sep 2017 Er rigtig glad for mine goodyear ultragrip 9. Kig på dem

• #11   26. sep 2017 #10
    Støjer de ikke meget?
    Jeg har kørt med både ultragrip 6,7 og 8, alle gode dæk i sne og våd vej, ok på tør vej, men ikke direkte gode. Alle støjede de også meget, det gør alle vinterdæk, men de her var ekstra slemme.

• #12   26. sep 2017 Næ det synes jeg ikke. Mine sommerdæk larmer endnu mere smiley måske derfor synes jeg de ikke larmer? Tror de ligger på 68-69db kan ikke huske præcis

• #13   27. sep 2017 #11

6, 7 og ISÆR 8 var virkelig lorte dæk. De rejste sig ret hurtigt, begyndte at larme og blev skæve. 9'eren har de lavet bedre.

• #14   27. sep 2017 #13 har ikke prøvet de gamle modeller.. Men den 9er jeg har kørte jeg i 2 sæson nu og der er stadig rigeligt med mønstre

• #15   27. sep 2017 Dækket er den eneste kontakt bilen har med vejen, og ved at købe billige dæk, sætter du din egen og andres sikkerhed på spil.
    Det er dumt at spare på noget så vigtigt som dæk, og i min optik burde de billige Kina-dæk forbydes ved lov.
    De fleste billige dæk egner sig slet ikke til det nordiske klima, og er direkte livsfarlige at køre på.
    Man siger ofte at pris og kvalitet hænger sammen, hvilket også gør sig gældende i dette tilfælde.
    For din egen og andre trafikanters skyld, så køb nogle dæk af god kvalitet og af et anerkendt fabrikat.
    Michelin, Continental, Bridgestone, Dunlop, etc.
    Hvis ikke økonomien er til fabriksnye dæk, så kan du være heldig at finde nogle gode brugte på nettet.
    Gå ikke på kompromis med sikkerheden, ved at vælge billige skod-dæk.

• #16   27. sep 2017 Jeg har altid kørt på Continental eller bridgestone vinterdæk. Sidste år fik jeg er sæt imperial snowdragon 3 og til prisen er jeg yderst tilfreds. Har ikke esp på vores gamle bil men den stod fint fast i vådt og sne.

• #19   27. sep 2017 Bridgestone Blizzak, de duer bare!

Ville aldrig sparer penge på dæk - det er det eneste kontakt din bil har med vejen. Gå efter de gode mærker:

Dunlop
    Bridgestone
    Goodyear
    Pirelli
    Continental
    Michelin mm...

• #20   27. sep 2017 Daniel: så er jeg måske den eneste der er heldig her med mine ultragrip 9. Skal snart køre 3. sæson med dem smiley

• #21   27. sep 2017 Glæder mig til at få prøvet mine Nokian for første gang.
    Har kørt UG I mange år (siden UG7 kom frem) fantastisk dæk. Havde en enkelt vinter på helt nye Michelin Alpine de blev skipper ud efter første tur i sne.. Har kørt Sunny vi terdæk før og de fungere fakta ganske fint. Langt bedre end Michelin (værtfald på en 306'er)

• #22   27. sep 2017 #19 Har lige købt et sæt originale alufælge med nye blizzak dæk til vores Avensis så håber de er gode smiley

• #23   27. sep 2017 Nu har jeg kørt Nokian wr D3 og dem er jeg ganske glad for smiley og til at betale sig fra smiley

• #24   28. sep 2017 NEJ.
    Jeg kunne lave hjulspin i anden gear da jeg havde et sæt på min 107.

Kommentér på:
Vinterdæk fra thansen er de noget værd?

Annonce