{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.309 visninger | Oprettet:

Edin O
Edin O
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Fej : ESP og ABS hos Insignia 2009 {{forumTopicSubject}}

HEJ smiley

Håber nogen kan hjælpmig....... I juni måned har jeg haft mit bil hos Opel i kolding og de havde Rep af bremser i bag. (jeg tro på at De har kun renset dem... og der bliv sag der var en fejl på sensor ...

så gik der ikke lang tid så kom fejl Esp og ABS og det sket når man drejet i sving ...så jeg Tænkt på det
ar så den sensor som de snakket om , men NEJ det var ikke Sensor, for fik det tjekket med computer. jeg forstår ham ikke helt (jeg ikke en der er så vildt med at lave og kan heller ikke find ud af) men prøver at forkler det som Han sagde :at dem der har lavet noget med din bremser har ikke gøre som det skal og det vil sige at de ikke har kalibrerer dem ..så vil lige se om skal de Kalibreres eller er det noget helt andet.? har vedhæftet et Billed som det ser ud og når jeg slukke bilen og starter igen så er det væk....så kommer den frem sener igen.

Jeg håber nogen vil hjælp mig om det noget jeg skal med opel eller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fej : ESP og ABS hos Insignia 2009
  • #1   28. sep 2017 Hvem har testet den og hvilken tester blev der brugt til at finde ud af at det ikke var en sensor?

• Edin O
    Edin O Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   28. sep 2017 vved det ikke , ved kun at den en taster han har give mange penge for .. slm kan tag imod alle biler smiley

• #3   28. sep 2017 Hmm, det kunne tyde på at den tester ikke er så god som han tror smiley

• #4   28. sep 2017 Hvis du har en fejl på dit ABS/ESP system, så er det ikke noget der skal kalibreres. Så er der højst sandsynligt fejl på en af de 4 hjulsensore der sidder i hjulene.

• #5   28. sep 2017 Enig med Morten S, har set samme problem på BMW'er.
    Afhængigt af hvilken sensor der er gået, virker cruisecontrol og/eller speedometer f.eks. ikke.
    Har ikke hørt at computeren/sensoren kan kalibreres, men ved ikke så meget om opel.
    Har set et enkelt tilfælde hvor et dårligt hjulleje skabte vibrationer nok til at sensoren talte forkert, og dermed resulterede i en fejl.

• Steven  S
    Steven S Tilmeldt:
    nov 2018

Følger: 9 Svar: 2
    #6   16. nov 2018 Hej Edin O
    Fandt du nogensinde ud af hvad problemet var med din bil?
    Står selv i nøjagtig samme situation som dig, og kan kun nikke genkendende til det du beskriver.
    Mvh Steven

• Steven  S
    Steven S Tilmeldt:
    nov 2018

Følger: 9 Svar: 2
    #7   16. nov 2018 Hej Edin O
    Fandt du nogensinde ud af hvad der var galt med din bil?
    Har en bil magen til, som gør nøjagtig det samme, og ved helt ærligt ikke hvor jeg skal starte. Nogen siger ny ABS føler, og nogen siger en ny ret-stang eller retvinklet føler. Håber du kan hjælpe.
    Mvh Steven

Kommentér på:
Fej : ESP og ABS hos Insignia 2009

Annonce