Hvordan finde god pladesmed/autoopretter? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg ved det er et uhyggeligt vanskeligt spørgsmål.
For 2 år siden fik jeg lavet en vanskelig bule på min bil. I dag er jeg imidlertid ved at gøre bil klar til renovering samt lakering hele vejen rundt og har kigget lidt nøjere på det område hvor bulen blev lavet og har i den forbindelse slebet ned til metal. Det viser sig at der er lige lovlig meget spartelmasse efter min smag og overfladen ser maltrakteret ud (men stod pæn nok når den var lakeret). Sagen er, at jeg ikke er tilfreds med det arbejde der blev lavet for 2 år siden og vil gerne have rettet den bule bedre ud for at bringe spartelmassen ned på et absolut minimum.
Men hvordan finder jeg en god pladesmed? Sidst havde jeg via nettet prøvet at finde en god en jeg kunne stole på - men "købte vist katten i sækken".
Er der nogen som kan anbefale nogen ml Randers og Aalborg som levere topkvalli arbejde og som kan alle teknikker med både varme, krympning osv osv. Og jeg er ikke ude på at få lavet noget til få penge. Er klar på at betale prisen men skal være sikker på at det bliver top.
L
dec 2013
Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
Hvordan finde god pladesmed/autoopretter?