Opel Insignia · 2,0 CDTi 140 Edition ST eco 2015 {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg overvejer at købe denne model brugt, men jeg synes godt nok at jeg finder blandede meninger om insignia.
Nogle taler om at de nærmest falder fra hinanden, andre om at el delen er elendig.
Der er så ligeså mange der skriver at det er den mest fejlfri brugtbil på markedet.
Så jeg er sgu blevet lidt i tvivl, ingen ønsker at købe katten i sækken, selvfølgeligt er der omkostninger forbundet med et brugt køb, og jeg er bevidst om at bilen skal serviceres og at der kommer lidt små reperationer i løbet af ejertiden.
Hvad siger i, er 2015 modellen til at regne med.
På forhånd tak
feb 2010
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 6 Emner: 37 Svar: 645
jan 2012
Følger: 20 Følgere: 39 Biler: 3 Emner: 213 Svar: 1.175
okt 2017
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5
Tak for svar, den bil jeg kigger på har kørt 120.000 km, så den burde have en del år tilbage.
Der er jo altid delte meninger om kvaliteten på biler, men faldt godt nok over mange der ikke var tilfredse. Alle kan jo være uheldige og anskaffe sig en mandags bil.
Jeg har kig på den insignia fra 2015 og en A4 som dog er fra 2013 og har kørt mindre, men det handler jo om at have bil længe uden alt for store værkstedsregninger.
okt 2017
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5
Jeg har kig på en Audi A4 TDI S-line fra 2013, den har dog gået 180.000 km, men den er i fin stand og service overholdt.
180.000 er vel ikke langt ift. byggekvaliteten hos Audi, og forudsat at den er velholdt.
Det står imellem den lidt nyere Opel Insignia (2015) eller Audi A4 S-line (2013).
Er bevidst om at det ikke er det værste dilemma at stå med
jan 2012
Følger: 20 Følgere: 39 Biler: 3 Emner: 213 Svar: 1.175
Ved bare insignia hvordan den er ( er på Opel værksted) og den faceliftede ser vi ikke mange fejl ved, der er de få kendte der kan komme. Ellers ikke noget der.
jul 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
Jeg lurer lidt på at købe en Insignia 2,0 CDTi 170HK fra 2015, den har rullet ca. 110.000km.
Den har 6g manuel og den har Xenon-lygter, den har P-sensor for&bag.
Er der noget, jeg skal være særligt opmærksom på når jeg prøvekører den?
- Den har ikke Apple Carplay, ved I om det kan efterinstalleres på en NAVi900 radio ?
- Den har ikke varme i forrude, ved I om det kan eftermonteres?
- Den har ikke adaptiv fartpilot (kun alm. ), ved I om det kan eftermonteres?
- Den har ikke varme i bagsæder, ved I om det kan eftermonteres?
På forhånd tak til dem der finder tid til at svare
Opel Insignia · 2,0 CDTi 140 Edition ST eco 2015