{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.868 visninger | Oprettet:

Kabinelys og bagerumslys i peugeot 208 {{forumTopicSubject}}

Da der mangler lys over bagsæderne, samt lys i bagerummet, ville jeg høre om der er nogen som har erfaringer, en god ide, eller links til at tilføje noget lys.

Krav er at det skal være pænt, gerne skabt til formålet, og kunne tilføjes til dørkontakterne.
Da det er en allure model, skal lyset placeres i siderne eller bagerst efter tagvinduet.

Vh Daniel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kabinelys og bagerumslys i peugeot 208
  • #1   13. okt 2017 Til kabinen kan du prøve med kraftige led pærer evt lys ved fødderne..

    - har du lys i bagagerum nu? Hvis du har, så skift det også med led eller montere noget striplys der også


  • #2   13. okt 2017 Hvis det ikke er nok så smid en ekstra lampe i den smiley hvis du ser min gamle mondeo i min profil så er der et par billeder hvor du kan se en loftlampe over bagsæderne, det er en jeg selv har tilføjet. Hvis din bil kan fås med lampe der så køb lampen fra sådan en, eller hvis den forreste ikke er bygget sammen med noget andet i loftet så køb en ekstra magen til den. Jeg købte en fra en ford Galaxy mk3 som har en midterlampe i samme design som den forreste i mondeoen, skar hul i loftbeklædningen og trak strøm fra den forreste lampe smiley
    -mål to gange og skær én og pas på når du skærer ikke at trykke helt igennem til taget da du nemt laver mærker i det du kan se udefra..


  • #3   13. okt 2017

    profilbillede
  • #4   13. okt 2017 Har samme problem... Har overvejet at trække lys under forsæderne og så koble det på det originale der er under instrument brættet til fodrum foran
    Jeg har desuden monteret Osram led og den lyser virkelig kraftigt, men lyser kommer jo ikke om bagved smiley


  • #5   13. okt 2017 Jeg lavede den ekstra lampe fordi det var svært at se noget når ungerne sku spændes fast og det ville lys ved fødderne ikke have hjulpet på..

  • #6   13. okt 2017 I getzen har jeg lys som original både foran og bagved. Foran lyser det fint op men jeg synes ikke det er så kraftige nok bagved selvom de er led pærer der sidder. Derfor har jeg også monteret lys ved fødderne som kan ses i galleriet.. Man kan også se billeder af før og efter af min bagagerum smiley

Kommentér på:
Kabinelys og bagerumslys i peugeot 208

Annonce