{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toldsyn - Hvordan foregår det
  • #1   28. okt 2017 Nej den skal ikke vejes.
    Du skal have alle papire iorden. Hvis bilen er fra tyskland skal du medbringe den grønne "registrerings attest" fra tyskland med på bilen samt et dokument hvor brændstof forbruget står.

    Ellers google toldsyn så finder du også alt nødvendig info omkring dette. smiley


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #2   28. okt 2017 Tror vejning har noget at goere med hvis det er en lidt mere speciel bil.
    Uanset hvad ville jeg dog IKKE koere den i havnen smiley


  • #3   28. okt 2017 Den bliver med garanti ikke synet, hvis du først kører den i havnen smiley

  • #4   28. okt 2017 Udenlandske reg papirer del 1 og 2 og gerne coc dokument hvis det haves uden dokumentation for brændstofforbruget bliver den beregnet ud fra egenvægt og det er næsten aldrig til din fordel. Nogle synshaller tager ekstra uden coc dokument hvis de overhovedet vil syne uden pga mere papirarbejde

  • #5   28. okt 2017 Tak for hjælpen..haha mente selvf ikke i havnen, selve vandet ??

  • #6   8. nov 2017 Hey knægt smiley Da jeg toldsynede Audi´en kørte jeg bare direkte til toldsyn, hvor han fik alle papirerne på bilen og så går han igang med at toldsyne den (tjekker bilens generelle stand og udstyr) og bagefter syner han den som du er vant til og udfylder alle relevante papirer og så skulle jeg ind til skats motorkontor og have sat en pris og derefter betalte jeg afgiften og så hen og hente plader bagefter smiley Ved ikke helt med idag, men tænker det stadig er skat der skal sætte registreringsafgiften men pladerne kan du nu hente mange steder smiley


Kommentér på:
Toldsyn - Hvordan foregår det

Annonce