{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan Skyline GTR-34
  • #1   1. jun 2004 Har du lige vundet i lotto eller hvad??

    Hilsen en glad Honda ejer


  • #2   1. jun 2004 Hehe. Nej jeg køber den brugt i England eller sådan og for den så hertil. Det er et prjekt som jeg er startet på om som selvfølgelig tager lidt tid at gøre færdig. Men til danamrk skal den sku.

  • #3   1. jun 2004 jeg har hørt det ertotalt udelukket da det er en racerbil(ret mig gerne) men har alligevel hørt at en dansker har en... ved bare ikke om det er en GTR-34

  • #4   1. jun 2004 Jeg ved der er et par Skylines i DK, men om de er indregistreret skal jeg ikke kunne svare på!! Synes jeg har hørt noget om at de ikke overholder de danske miljøkrav, men er ikke sikker........

    Hilsen en glad Honda ejer....


  • #5   1. jun 2004 tak for ordene. har desværre også hørt rygter om de miljøregler. Plader kan vi snakke om senere. Den skal bare til landet. Men der må da være en måde man kan få den ind... hvad tro i man kan gøre.. hjælp mig.

  • #6   1. jun 2004 den gule der var inde i bellacenteret, er ejet af en dansker, men det er ikke en R34 og han har kæmpet en kamp for at få den på danske plader, på grund af at CO2 udslippet er for meget og alt muligt andet gejl, den er ikke på danske i nu, men han siger at den snart kommer.

    de samlede udgifter er lidt over en mitshubisi 3000gt.

    jeg tror næppe du kan få en R34 på danske plader, men det bliver da fedt hvis du kan, men jeg vil vendte lidt i nu hvis jeg var dig, husk på at eu har jo stævnet DK, på grund af de høje afgifter.


  • #7   1. jun 2004 det er 34`er jeg er vild med. Dens design og motor. Miljøreglerne kan man jo lave om på bilen så den ike forurener lige så meget.. er det det eneste der er med den elelr er der andre ting ved den der skal ændres?

  • #8   1. jun 2004 ja det blir for fedt at følge med i hva det udarter sig til.
    Måske vi andre så langt om længe ku begynde at planlægge køb af vores drømmebiler.

    Jeg snupper en Supra MK4 i såfald :o)

    Hilsen en glad Honda ejer


  • #9   1. jun 2004 Hvor der er vilje (og penge) er der vej.. Sådan har jeg det.. Og er der den midste smule chance for at den kan komme ind i landet (uden det er smugling) så skal det ske..

  • #10   1. jun 2004 Der er ingen R34 på danske plader her i landet.. Er hvis nogen meget få R33 men det er vidst også det... Hvorfor ikk skaffe den hjem fra tyskland... Der er nogen dernede..

  • #11   1. jun 2004 Da jeg kiggede mig omkring suntes jeg bare de virkede billiger i england. De lå på omkring 37-40.000 pund. Men vis ikke det er muligt at få en ind i landet så flytter jeg til Sverige. Der må det da være muligt.

  • #12   1. jun 2004 hvis jeg må give dig et godt råd, så flyt til sverige eller tyskland, der kan du få den på plader uden problemer.

  • Peter A
    Peter A Tilmeldt:
    okt 2003

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 18
    #13   1. jun 2004 Nu ved jeg godt at det var en Skyline du søgte, men jeg har fundet en 993´er Porsche Turbo, jeg er ikke helt klar over hvor mange heste Skylinen har men 408 Hk burde vel række et godt stykke af vejen PLUS den er garanteret billigere i reservedele smiley
    http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=6940096&id=dbsajllehzz


  • #14   1. jun 2004 hvis i vil vide om der er inregistreret en skyline hvorfor ser i så ikke på told og skats hjemmeside der er der jo en liste over biler der er betalt afgift af..

  • #15   1. jun 2004 Der er en dansker der er igang med indfører en skyline til danmark, men kun R-32..
    For noget tid siden var der kun tale om kort tid før at den var på danske plader, men har ikke hørt noget siden da...


  • #16   1. jun 2004 Tak alle sammen. Det lyder jo som et seriøst problem. Og til dig peter A så skal det altså være en skyline. Det er den mit hjerte brænder for. Og Lars T. jeg må give mig. Jeg må flytte til sverige for rigtige plader skal der jo på. Så mit næste projekt må være at komme til Sverige og så få bilen til sverige og på plader og så kommer den her ind. Men alt dette sker nok ikke lige den næste måned. Men tak for infoen. Den vil jeg bruge

  • #17   6. jun 2004 Hej Janus

    Hvis du er 100% SERIØS kan jeg godt hjælpe dig med at få en R34'er her til landet, og til en væsentlig lavere pris, end de 40.000£ du har set dem til....

    Det er mig der har den gule R33'er fra Bella centeret, og den skulle gerne blive godkendt d. 25 juni, hvor den skal til syn...Den var iøvrigt hvid før, hvis du skulle have set den...

    Hvis du stadig er interresseret, kan du skrive til mig på følgende adresse:

    autowerke@get2net.dk

    Men overvej nu endnu engang om det er SERIØST....

    Og tag evt. en snak med din bank først. Det er under normale omstændigheder umuligt at få en bil financeret, hvis du ikke betaler afgift/indregistrerer den.


    Mvh


    Kim H


  • #18   5. sep 2004 okay lyder som et fedt projekt



Kommentér på:
Nissan Skyline GTR-34

Annonce