{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Mikkel S
Mikkel S
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21

Bmw 328i triptronic {{forumTopicSubject}}

Hej, nogen der ved noget om holdbarheden på en e46 328i med automatgearkasse? Tænker særligt motor gear?

Eksemplarer jeg kigger på er i god kosmetisk stand og har stort set alt i udstyr. Dog har den kørt 320.000km, hvorfor jeg gerne vil høre andres erfaringer og syn på hvad man kan forvente af den pågældende motor?

Vh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw 328i triptronic
  • #1   30. okt 2017 Hvis den er vedligeholdt er der ingen problemer med det km tal.. har en e39 touring med steptronic der lige har rundet 389.000 og det eneste der skulle skiftes til syn var forruden pga revne, og så skiftede jeg bremseslanger fordi de så lidt røde ud ved samlingerne..

Jeg har også en e46 328i dog med manuel, og den kører også bare derudaf, ingen problemer, når bare de bliver vedligeholdt..

Selv skifter jeg olie ved hver 10.000km og begge kører på 5w-30 smiley

• Mikkel S
    Mikkel S Tilmeldt:
    jan 2015

#2   30. okt 2017 Interessant, må lige forhøre mig angående servicehistorikken! Må man spørge til din generelle opfattelse af bilen mekanisk som læremæssige og hvordan oplever du brændstof forbruget kontra det opgjorte tal (9,7/L)?
    smiley

• #3   30. okt 2017 Altså min 528 med steptronic er opgivet til 9.1 og den går nok nærmere 8.5
    Og min 328i med manuel er sat til 11.1 mener jeg det er, og den går 10.2..
    Men nu får de også lov til at arbejde engang i mellem smiley

• #4   30. okt 2017 Og det er jo en gennemtænkt køremaskine, som dog har lidt småting man skal holde øje med, men som sagt, ikke noget det ikke fanges ved en god vedligeholdelse smiley

• Mikkel S
    Mikkel S Tilmeldt:
    jan 2015

#5   30. okt 2017 Jeg må have fat i den servicehistorik, er blevet ret så tændt på den (;

Kommentér på:
Bmw 328i triptronic

Annonce