{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.928 visninger | Oprettet:

Mikael H
Mikael H
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

Ejerafgift, fordret? {{forumTopicSubject}}

Var inde på SKATs motorregister for at se hvornår jeg skal betale min ejerafgift, da jeg vidste det var ved at være oppe over, men ikke har modtaget nogen regning.

Det her syn møder mig:
https://imgur.com/a/uW7FJ

Betyder fordret ikke, at regningen ikke er betalt? Har lige tjekket min netbank og den første er betalt. Fair nok med den nyeste, den har jeg ikke betalt. Undrer mig dog over ikke at have modtaget en regning. Er ret sikker på jeg også tilmeldte mig automatisk betaling, da jeg betalte den sidste.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ejerafgift, fordret?
  • #1   10. nov 2017 har du tjekket din e-box

• Mikael H
    Mikael H Tilmeldt:
    mar 2016

#3   10. nov 2017 #1 Ja, der er ikke noget. Den første regning er derinde, den har jeg betalt.

#2 Linket virker fint her.

• #4   10. nov 2017 Fordret betyder vist bare at du skylder dem penge, eller de skylder dig penge. Så hvis regningen ikke er kommet i din postkasse eller eboks, så kommer den nok snart.

• #7   10. nov 2017 og som du kan se står der ja ved fordret . og det må jo betyde betalt for ved min bliver trukket når de vil

• #8   10. nov 2017 Det betyder at den er sendt til opkrævning ifølge deres system. Det betyder desværre ikke at den er betalt - så den dukker snart op smiley

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #9   10. nov 2017 Fordret betyder at regningen er sendt til dig. Har du tjekket din eboks, som tidligere foreslået?

• #10   10. nov 2017 okay jeg troede det betød betalt . men det betyder bare sendt så lærte jeg da lidt .

• #11   10. nov 2017 hvordan kan man så se om de er betalt nu ved jeg mine er men ellers ?

• DisConFlubberated

#12   10. nov 2017 Det ved jeg så ikke lige.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #13   10. nov 2017 Freeway
    Billedet er den "tynde linje" over video oppe i toppen smiley Og man kan ikke se om de er betalt derinde, det kan du kun se på din konto hvor din PBS er tilknyttet

Til TS, så tjek din e-boks.. De påstår at de sendes i dem, men det er langt fra sikkert, du kan også sagtens have modtaget det som alm brev, og det kan stadig være på vej smiley
    Hvis du vil være helt sikker, så ringer du til dem og får den sendt med det samme, for den skulle jo være betalt nu

• #14   10. nov 2017 okay så jeg med tænke ikke lige på at det stod med lille skrift smiley

• Mikael H
    Mikael H Tilmeldt:
    mar 2016

#15   10. nov 2017 #9 Ja, har lige været inde på e-boks. Der er ikke noget. Den må vel være på vej så, enten til e-boks eller Postnord sneglepost.

Troede fordret betød at sagen er overdraget til politiet, så galt lyder det heldigvis ikke til det er.

• #16   10. nov 2017 de sidste år har jeg fået afgiften over e-box . så tror ikke de sender brev mere med mindre man ikke har en e-box .men har kun prøvet det når jeg får ny/brugt bil . da jeg altid tilmelder dem pbs

• #17   10. nov 2017 #15 jeg havde før glemt at betale min afgift i 3 måneder, først efter 3 måneder fik jeg endnu et brev fra skat om jeg mangler at betale min afgift og der var slet ikke noget rykkergebyr smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #18   10. nov 2017 Den sidste regning jeg fik på min gamle honda, der var en rykker på, og jeg havde ikke modtaget den første, hverken på mail eller brev, og det var der intet at gøre ved, det var min fejl at jeg ikke havde henvendt mig, så jeg kunne få betalt..
    Min chef modtog også rykker på hans første opkrævning af hans nye lånebil, gebyret lød dog også kun på 65kr, men vi går ud fra, at de lige stod og manglede lidt på deres konto, og tænkte at folk alligevel ikke ville ligge mærke til 65kr..

Jeg har fået alle mine tilsendt på e-boks, udover min først på nuværende bmw, den kom på brev!

• DisConFlubberated

#19   10. nov 2017 Du bliver nok nødt til at kontakte skat på mandag, for at høre dem ad hvad du skal gøre.

• #20   10. nov 2017 Der er ingen måde at se hos SKAT.dk om den er betalt eller ej.... Jeg har lige været møllen igennem med en 4år gammel vægtafgift det aldrig blev opkrævet som jeg så fik fratrukket i overskydende skat.

• Mikael H
    Mikael H Tilmeldt:
    mar 2016

#21   10. nov 2017 Umiddelbart har jeg alt på det rene, så jeg giver det en uges tid mere inden jeg kontakter SKAT. Kan se ejerafgiften som startede fra den 22/5 i år, havde betalingsfrist til den 13/6. Så er åbenbart normalt nok, at regningerne betales lidt efter periodens start.

Kommentér på:
Ejerafgift, fordret?

Annonce