{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Golf 4 GTI hakker i acceleration {{forumTopicSubject}}

HK BG har købt mig en GTI MK4 fra 2000 den er bygget med en AGU motor med k03 KKK turbo 200celle kat og Hartmann udstødning og en HKS blowoff ventil
Den er begyndt at hakke helt vildt når jeg accelerere og den rammer de 3000 omdrejninger men hvis jeg slipper lidt på speederen og holder den lidt så hakker den lidt men begynder dem stille og roligt at danne tryk i turboen og så ville den gerne accelerere igen fint og ved ikke om det mig der ved at blive mere mærkelig end jeg er i forvejen men man kan høre Blowoff ventilen tydligere end man plejer og den er åben under accelerationen og åbner op når man skifter gear?
Kan min Blowoff ventil være gået i stykker eller er utæt for tjekket mine vaccum slanger rundt om blowoffen og der var ingen af slangerne der for tørre eller revnet??? Mærkeligt?
Håber i kan hjælpe for ved virkelig ikke hvad der kunne være galt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 GTI hakker i acceleration
  • #1   12. nov 2017 den kan være bleven træt i fjedren så den åbner op ved for lav tryk . prøv evt en anden .

• #3   12. nov 2017 Ja tænkte også på om det er fjederen der er blevet træt men jeg piller den af i dag og kigger på den ved i hvor man kan købe samme type fjeder til den? smiley

• lars n
    lars n Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 463
    #4   12. nov 2017 hvornår er der skiftet benzinfilter på den

• #5   12. nov 2017 Det ved jeg ikke men har tænkt mig at skifte det imorgen kigget på min HKS blow her nu og det ser ud som om at det er min blowoff ventil der er i stykker fordi det sorte indeni ved den lilla ventil som åbner og lukker den sad skævt så luften kunne slippe fordi, jeg tror den er knækket for kunne rykke rundt på den. Jeg tror det er den der holder den lukket når den bygger tryk, hvor så den lilla ventil åbner og lukker men den kan jo ikke bygge rigtig tryk hvis blowoff ventilen ikke er helt lukket til kan tag et billede senere og ligge det op til jer så i kan se hvad jeg mener smiley

• #6   17. aug 2019 Hej fandt du ud af hvad fejlen var ??

• #7   18. aug 2019 Ja det var boost cut den kunne ikke lide at ramme over 1 bar ladetryk så skruet ned på 0.9 bar og så gik det væk igen

Kommentér på:
Golf 4 GTI hakker i acceleration

Annonce