{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undervognsbehandling - grundigt eller sjusk
  • #1   21. nov 2017

profilbillede
  • #3   21. nov 2017 Det undrer mig, at man ikke har brugt gennemsigtigt til motorrummet, hvilket de fleste plejer...

Hvem er det gjort hos ?

• A. I
    A. I Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 50
    #4   21. nov 2017 I skal ned og kigge under bilen for at finde ud af, om der er sjusket eller ej. Undersøg især besværlige hjørner og kroge.

Hvis der er kommet rustbeskyttelse ovenpå snavs og rust er det sjusk - og dét har jeg været udsat for flere gange.

Det er tilsyneladende "gratis" at sjuske med rengøringen OG tørringen af bilen FØR den rustbeskyttes.

De brune plamager under hjelmen skader ikke noget særligt og kan nemt fjernes - mon ikke I fik en lille flaske med et egnet middel med???

De allerbedste hilsener

• #5   21. nov 2017 Det er Suvo i Køge.

Jo der fulgte noget med. Tænker bare at det da ikke kan være rigtigt at man selv skal rense hele motorrummet af selv. Det er jo alt der er smurt ind.

• #6   21. nov 2017 Det der er på vangerne osv i motor rummet er meningen at det skal være der.

• #7   21. nov 2017 Det er normalt, men burde være gennemsigtigt beskyttelse...

• #8   22. nov 2017 Som de andre skriver, så er alt det brune snask en del af behandlingen og skal være der for at beskytte mod rust.
    Men ja det burde være klart og ikke brunt, det ligner jo at nogen har overbrækket dit motorrum smiley
    Jeg ville klage og bede dem lave det om i en neutral farve.

• #9   22. nov 2017 Det der er både gjort grundigt men også sjusket..
    De har været grundige med ar sprøjte en masse på, men da jeg var ved suvo, dog i en anden by, der blev vi instrueret i at blæse det ud, så det blev bedre fordelt og ikke i store plamager som der. vær du bare glad for de har givet den rigeligt.
    Men tjeck ogsp bunden

Kommentér på:
Undervognsbehandling - grundigt eller sjusk

Annonce