{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

tjek af biler... For plat Rasmus {{forumTopicSubject}}

Jeg henviser til dette link...

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13734

Jeg syntes det er vildt plat af ham ramsus at han tjekker folk ud. En ting er at man laver en fake bil, men er det ikk Bilgalleri s arbejde at "Stemple" folk..?

Og for det andet syntes jeg ikk om den side han henviser til, hvor man kan finde ud af hvor forskellige biler af registreret...?

Kan man ogsås det i DK?

Fordi det er da ikk så fedt, hvis man har en fed bil og så folk bare kan finde en på nummerpladen. SÅ forsvinder den nok desværre en nat.

DJ_Bruun

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tjek af biler... For plat Rasmus
  • #1   3. jun 2004 Bilgalleri har temmelig sikkert ikke tid til at checke samtlige biler der kommer ind, så det er da kun positivt at nogen bruger tid på at finde fake biler. jo flere øjne der kigger, jo større er chancen for at finde dem der ikke hører til her.

Folk skulle i teorien ikke kunne finde frem til ejeren ud fra adressen, men det kan desværre nogle gange lade sig gøre alligevel. Derfor kan det anbefales at fjerne nummerpladen fra billedet. Nøjes man med at fjerne tal og bogstaver så den røde ramme står tilbage er der jo ingen tvivl om hvor bilen er fra, og så gør det ikke noget.

• #2   3. jun 2004 Er det ikke lidt lamt?? At sidde og bruge sin tid på at tjekke sådan noget??? Han har da ikke noget liv.....!

• #3   3. jun 2004 att Niels :
    Hvorfor er det latterligt ?
    Vil du da gerne have folk der opretter falske biler herinde ?
    Jeg gør det egenligt ikke for jer andres skyld, jeg checker bilerne fordi jeg har lært ikke at stole på folk herinde, da jeg flere gange har hoppet på folks historier om deres Porsche Cayenne, ML'ere og deres S-Klasser....hvor de senere blev busted....
    Det blev jeg temligt hurtigt træt af, så nu hvis der er den mindste tvivl, undersøger jeg sagen så meget som muligt.

Til gengæld syntes jeg det er vildt at man via en enkelt sms med nummerpladen i kan få alle infomationer fra vägverket her i Sverige....

ps. Henrik L's Ferrari er god nok....

• #4   3. jun 2004 att Rene :
    Nej jeg har ikke noget liv fordi jeg bruger 1 min på at sende en sms for at finde ud af om folk har smidt en fake bil herind....

Hvor gammel er du lige igen ?

Alle andre der har busted folk herinde, har jo heller ikke noget liv....eller ?

• #5   3. jun 2004 Godt den side ikke findes i Danmark, får der er sikkert nogle der er ude efter min brors MB SL og MB S.
    P.S de savner nu lidt udfordringer, især SL.

• #6   3. jun 2004 Ja godt den ikke findes.

Att Rasmus:

Hvilke oplysninger får man?

• Mads Ø
    Mads Ø Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 1 Svar: 5
    #7   3. jun 2004 Synes nu en Mercedes SL500 er speciel herhjemme. Det er jo trods alt den nye model. Du har fået et 7 tal til den Bent.

Rasmus - Hvordan har du fået Henrik's nummerplade? Den er jo ikke synlig?

• #8   3. jun 2004 att Leif N :
    https://secure1.ore.vv.se/fordonsfraga/sms.shtml

Mads Ø :
    Der var et billede han havde smidt op hvor den var på, den er senere blevet sløret.....

Anyways, jeg skal til Ferraridays, så der møder jeg ham jo nok....

• #9   3. jun 2004 Ja det kan være man er heldig og møde ham der.

• Mads Ø
    Mads Ø Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 1 Svar: 5
    #10   3. jun 2004 Jeg har set Henrik har skrevet at han skal ud til Ferraridays, men bilen ikke kommer ud og køre der. Han vil bare være tilskuer. Men man får den jo nok at se alligevel. Dog ærgeligt den ikke kommer ud og køre.

• #11   3. jun 2004 Det er ikke kun Rasmus, som "overvåger" bilgalleriet - og godt for det !
    Alle fake-idioterne skal bare ud med det samme. Det mærkelige er bare, hvordan f...... kommer idioterne ind på bilgalleri.dk ?
    Vi har alle en grund til at være mistroiske, fordi der er sgu mange snydere - frækheden har ingen grænser !
    Så Rasmus - ros fra mig !

Kommentér på:
tjek af biler... For plat Rasmus

Annonce