{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tectyl
  • #1   4. dec 2017 Male? Det lyder godt klisteret og snasket

• #2   4. dec 2017 Ja :-). Har en ældre kassebil der har det obligatoriske rust i skærmkanter og paneler jeg er ved at lave, og overvejer så at male vanger og ca 50cm op på siderne.

• #3   4. dec 2017 Hvis det er behdle undervogn, så ja... Det sviner..... Hvis du køber bøtten fra harald ny org og tilsætter lidt petroleum, så tørrer den ikke ud så hurtigt.. Og så køb en masse engangs presenninger, og pak bil, lift, gulv ind i det(lav en malekabine). Og gå igang.

• #4   4. dec 2017 Dooh, så køber du bare stenslagsbeskyttelse,/body på spray.. Lidt malertape... Og så ellers lave en sørgerend. smiley

• #5   4. dec 2017 De gange jeg har lavet rust, har jeg malet det på med pensel. Bruger godt nok Dinotrol og det kan nemt males på uden at det sviner overhovedet.
    Bare husk at købe noget til hulrum, plejer at bruge det på spraydåse, det virker fint.

• #6   4. dec 2017 Hvad med at bruge undervognsbehandling til undervognen, og så male skærmkanter i god maling, og male gummihud på bagefter, så kan det ikke være helt ringe. 2K epoxy koster næsten intet hvis man handler de rigtige steder.

Kommentér på:
Tectyl

Annonce