{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glas forsikring
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #2   9. dec 2017 Det har man som regel med i en kasko forsikring ved alle selskaber, ellers kan det tilvælges. Rudeskift koster som regel altid en selvrisiko af en art

• #4   9. dec 2017 Ja jeg har tryg og der skal jeg betale en selvrisiko på 3000 kr , så er forruden jo næsten betalt , så hvad nytter det lige

• #6   9. dec 2017 Jeg har en med automatisk nedblænding og rude varme , så den er ikke billig

• #7   9. dec 2017 Jeg almindelige brand hvor jeg har kasko med tilvalg af glasforsikring jeg har en selvrisiko på 1500 på for ruder og gratis rep af stenslag, jeg vil godt give det mere og så have det med i forsikring smiley

• #9   9. dec 2017 Rudeskift koster typisk en selvrisiko, Vi har FDM forsikring de giver gratis rep af stenslag.
    Men nogen selskaber fjerner typisk disse dækninger for at sænke prisen, billigst er ikke altid bedst.

• #11   9. dec 2017 Giver 1/4 af rudens pris i selvrisiko smiley Vi har fået skiftet både hos Toyota og af carglass begge steder med Toyota stemplet forrude dog skiftet carglass i indkørslen
    Vores Avensis er med varme, lys og regnsensor samt automatisk bakspejl smiley og det koster ca 1400-1600 i selvrisiko

• #13   9. dec 2017 Et nyt magic sky control tag koster lidt over 10.000 USD smiley

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #15   9. dec 2017 Vil du så skifte forsikringsselskab, for at få en "gratis" frontrude?

• #16   10. dec 2017 Hos mondux hvor skodaen er pt kan man ikke til vælge glas forsikring (giver kr 3000 årligt) og hos Alka som overtager bilen til februar er det et tilvalg hvor det kun koster noget hvis hele forruden skal skiftes. Prisen er halv selvrisiko på kaskoforsikring som i mit tilfælde er kr 4000, så altså pris 2000 for en ny forrude.

På min erhvervsbil er selvrisiko på kr 15.000 på alle skader OGSÅ glasforsiktingen - dog dækkes stenslag op til kr 600 uden beregning.

Kommentér på:
Glas forsikring

Annonce