{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renovering af topstykke TDI
  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #1   9. dec 2017 Det kan et cylinderservice værksted svare 100% præcist på.

  • #2   9. dec 2017 De har først åbent på mandag, men ville bare lige danne mig et blik af det, hvis nogen havde prøvet, set eller hørt noget

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #3   9. dec 2017 Jeg gav 1300kr plus moms for at få slebet, kogt og trykprøvet et topstykke, og så blev der monteret en ny indsugningsventil og to paraplyer, ventilen blev så slebet og vakuumtestet også. I den pris var der også slibesæt og strækbolte. Jeg fik så også en ret god rabat på 30%. Det var ikke til en 1,9 TDi, men det burde ikke ændre meget på prisen, arbejdet er nærmest det samme.

  • #4   9. dec 2017 CITAT : Det var ikke til en 1,9 TDi, men det burde ikke ændre meget på prisen, arbejdet er nærmest det samme.

    Nu er der så forskel på hvad slibesættet og ventiler koster til en VW , en Dacia og en Ferrari .

    Ungdommen i dag har ikke meget tålmodighed: Det er mandag om mindre end 40 timer, og så kan man få et endeligt svar på hvad det koster .

    De priser der kommer her på BG vil kun være gætterier, og den der kan fortælle mig hvad jeg får i julegave kan også fortælle hvad det koster at få lavet dit topstykke ( jeg har dog tid nok til at vente på at se hvad jeg får i gave juleaften ) .


  • #5   9. dec 2017 alt fra 1000 til 3000kr

  • #6   9. dec 2017 som #5
    skriver mellem 1000 og 3000 kr


Kommentér på:
Renovering af topstykke TDI

Annonce