{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.428 visninger | Oprettet:

partikelfilter afgift på gulplade {{forumTopicSubject}}

har lige opdaget de har hævet min vægtafgift på min Peugeot 307 1.6 hdi fra 4300 til 4700kr i partiklerfilter afgift. men min er født med partiklerfilter. så det en fejl. men det må være motorkontoret jeg skal have fat i ikke ?
og alle andre der har gulplade med partiklerfilter husk at tjekke de ikke tager partiklerfilter afgift af jer også. det kun 400kr men det også penge og det vil stige .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  partikelfilter afgift på gulplade
  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
    #1   14. dec 2017 Evt. kan en synshal nok også ændre det smiley

• #2   14. dec 2017 har tænk på at køre forbi den lokale synshal og høre hvad de siger. min er jo født med det fra ny af så det burde ikke være et problem .

• #3   14. dec 2017 har snakket med motorkontoret nu ringet lige der ud . og jeg skal bare køre forbi en synshal og få dem til at indskrive den har partikelfilter som det jo har. men det var nu også meningen jeg ville det i første omgang.

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

#4   14. dec 2017 Super, godt det ikke var mere indviklet. smiley

• #5   14. dec 2017 Jep men det nu også sjovt det ikke står opgivet når bilen er født med det . kunne forstå vis det var eftermonteret smiley

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

#6   14. dec 2017 Ja præcis. De har vel håbet at folk ikke har opdaget, at det blev lidt dyrere smiley

• #7   14. dec 2017 det var også mere der for jeg slog det op herinde, så folk med gulplader lige tjekker efter.

• #10   14. dec 2017 ja min vægtafgift falder i januar så fik en på det fulde beløb 4730kr hvor normal er 4330kr . men min far har også en gulplade verso han fik et papir ved siden af på 400kr . så det var derfor jeg lige tjekket min efter .og nej jeg har ikke fået noget brev.men det kan være det kommer hvem ved

• #12   14. dec 2017 men alt det viste jeg godt . det jeg lavet opslaget om er vis de har taget partikelfilter afgift af en der har partikelfilter . og det så nemt nok at ændre .det bare forbi en synshal så de kan skrive det ind det er der .

• #14   14. dec 2017 det har jeg ikke fået kun fra næste opkrævning har fået det 400kr lagt oven i . men det kan være der er noget på vej det ikke til at vide .men køre i hvert fald fordi en synshal i morgen og får mit partikelfilter indskrevet. så jeg ikke skal betale partikelfilter afgift .

• #16   14. dec 2017 ringet til motorkontoret lidt i tolv . og der sagde hun jeg bare skulle køre forbi en synshal så kunne de ændre det .da de skal se der sidder et partiklerfilter på bilen.før det kunne ændres .

• #17   14. dec 2017 min far har også først lige fået hans opkrævning på de 400kr for uden partikelfilter . som er ok da hans jo ikke har det filter . og den skal betales i januar månede også . han fik så også det brev med .

• #19   14. dec 2017 min er født med partikelfilter fra ny af. så det ikke eftermonteret . men jeg køre nu forbi synshallen i morgen . og ser hvad de siger. for hvad jeg kunne forstå var det gratis at ændre. men nu må vi se hvad de siger .

• #21   14. dec 2017 Du kan selvfølgelig godt køre forbi en synhal men det kommer til at koste dig et registreringssyns pris. du kan også printe en blanket http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=1899828 og køre forbi forhandleren og de skriver under på din bil er født med partikkelfilter. som du så sender til skat.

• #22   15. dec 2017 det hele enten med jeg udfyldte den seddel man kan hente på nettet .udskrev den ,og kørte op til Peugeot Bejstrup og så stemplet/skrev de under på bilen er født med partiklefilter fra ny . og så kørte jeg ud og afleveret den på motorkontoret i Ålborg. da jeg heller selv ville aflevere den i stedet for at sende den eller emaile den. og ja vis en synshal skal indskrive det så koster det et syn. som nu heller ikke hade gjort det store da jeg skal til periodisk syn 2 månede næste år. men nu er det gjort .

profilbillede
  • #23   18. jan 2018 Så nu har jeg fået ny reg attest tilsendt fra told og Skat. hvor der er skreven partikelfilter ind på. Det tog dem 3 uger så det var hurtig nok. og de har ændret min vægtafgift til de normalt 4330kr og ikke 4730kr bare lige en op følger på det hele så nu er alt i orden . Så husk at tjekke hvad i betaler på jeres gul plade bil. især vis i har en med partikelfilter smiley

Kommentér på:
partikelfilter afgift på gulplade

Annonce